Forum > Färdiga produktioner

Stajo, Johan & Åsa - Nu är himlen blå

<< < (14/15) > >>

stajo:
freddy

Såg din kommentar tidigare men jag ville låta den vila lite och suga åt sig.... Nu har ju dividend bumpat så :).

Det glädjer mig att vi medverkar till att rockers-imagen dalar fast bara till en viss nivå hoppas jag.

Jag skyller ifrån mig, det är ez som inte spelar tight ;), eller har jag kommit åt humanizeknappen. Jag är ingen höjdare på trummor och har svårt att höra vad som känns naturligt eller ej eftersom jag aldrig spelat.

Tack för komments :)

Dividend

:wub:  :rolleyes:

equality

Ja kanske, men jag tyckte det blev lite variation, hm nu processade jag just en ny version... nåväl jag får fundera på det ;)

Tack!

Ok fick tummen ur och höjde upp Åsas kör lite och tycker nog att det blev lite mer kläm i låten.

/Stajo

cykeln:
Och denna hör jag först nu - titeln och låten passar så bra in denna morgon med klarblå himmel och kyrkan som sticker upp sitt vita torn i det blå.
Jättefin låt, vacker.
Det mesta låter bra - undantaget trummorna som på sina ställen är lite "burdusa"
Önskar upp Åsas röst lite både i kör och i den avslutande sången
Mycket bra pop detta

stajo:

--- Citat från: cykeln skrivet 03.07.2008, 09:00:34 ---Och denna hör jag först nu - titeln och låten passar så bra in denna morgon med klarblå himmel och kyrkan som sticker upp sitt vita torn i det blå.
Jättefin låt, vacker.
Det mesta låter bra - undantaget trummorna som på sina ställen är lite "burdusa"
Önskar upp Åsas röst lite både i kör och i den avslutande sången
Mycket bra pop detta

--- Slut citat ---

Gott cykeln :) kan se det framför mig, fast jag vill gärna att kyrkan ligger vid ett kav lugnt hav också...

Hm jag som precis höjde kören.... det får nog vara nog nu, men tack för kommentarerna ;) och visst kanske den skall upp lite fast ibland känns det som leadstämman dränks då.

Kul att det gillas!

johan s:
jepp stajo detta är slutmixen nu har du fått till det låt den ligga nu*L*
blev ett helt okej slutresultat tycker jag i alla fall.
har börjat kolla lite på dom andra låtarna< oxå hör av mig men man e ju lite seg som du vet
ha en underbar sommar

freddy:

--- Citat från: Dividend skrivet 02.07.2008, 18:52:06 ---Denna den bästa poplåten på KR från 2008 behöver en bump...

--- Slut citat ---

Ja, det känns allt som denna borde få en plats på "best of 2008". :) 

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion