Forum > Färdiga produktioner
Stajo, Johan & Åsa - Nu är himlen blå
stajo:
LÅTNAMN: Nu är himlen blå
ARTIST/GRUPP: Stajo, Johan & Åsa
GENRE: ballad/pop
LÅTLÄNGD: 3.37
KOMPOSITÖR: Staffan J
PRODUCENT: Staffan J
MEDVERKANDE: Johan S på Lead och gitarr, Åsa W på kör.
INSPELNINGSÅR: 2008
FORMAT: mp3
Johan var hemma en runda i eftermiddags och sjöng in denna som jag haft ute
på halvfärdiga för typ 5 månader sedan. Jag har gjort ett slut, försökt
fixa till trumfillsen samt plockat bort lite på ett par ställen.... allt
enligt era rekommendationer i förra tråden :).
EDIT: Ny version med Åsa på kör. Tack Åsa.
EDIT: Ännu nyare version, har nu ökat Åsa med 0.7.
Plinka:
Tack, det var underbar lyssning! Det här känns levande!
Dividend:
Ingen koll på genren, men jag gillar det. "Levande" som Plinka sa, skön stämning i början endast cello, piano och sång, som lite oväntat övergår till ett kanske vanligare arr med trumset och så. Känns inspirerande och ändå inte helt "som annat" tänker jag. Kul fills, men kanske trummorna ligger lite högt för de flesta?
Mycket trevlig låt! Gillade verkligen detta.
stajo:
--- Citat från: Plinka skrivet 13.04.2008, 03:19:30 ---Tack, det var underbar lyssning! Det här känns levande!
--- Slut citat ---
Varsegod... och tack :), och tack för lyssningen! Det är nog gitarrerna och johans levande röst.
stajo:
--- Citat från: Dividend skrivet 13.04.2008, 09:58:55 ---Ingen koll på genren, men jag gillar det. "Levande" som Plinka sa, skön stämning i början endast cello, piano och sång, som lite oväntat övergår till ett kanske vanligare arr med trumset och så. Känns inspirerande och ändå inte helt "som annat" tänker jag. Kul fills, men kanske trummorna ligger lite högt för de flesta?
Mycket trevlig låt! Gillade verkligen detta.
--- Slut citat ---
Vet inte heller om jag har koll på genren... det bara blir så här av någon anledning :blink:.
Jo kanske blir trummorna lite höga, man blir ju lite blind när man sitter. I alla fall aningens höga ja. Ser om någon mer har något att säga där innan jag ändrar.
Kul att det gillas :)
Tack för komments.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida