Forum > Demolåtar
karl- no one's care
karl:
LÅTNAMN:no one's care
ARTIST/GRUPP:k
GENRE:folkbluespop enlig DG :rolleyes:
LÅTLÄNGD:3:00
KOMPOSITÖR:k
PRODUCENT:k
EV. MEDVERKANDE:k
INSPELNINGSÅR:0307
FORMAT: mp3
LÄNK:no one's care
Jag fick en idé igår kväll och det ska väl till lite till text men funkar grejen??? tar tacksamt emot konstruktiv kritik.../ karl
mahan:
Vad kan man säga... WOW
Ide´n i går kväll och nu en färdig låt. Härliga stämmor o spookie orgel, lite ganla goda Beatles över det hela. You took me away,,,,
Lite slutslipning med mixen och voilaa.. Good work!
Har lyssnat igenom låten nu 4 gnr och det enda jag skulle ändra är första minuten rytmavdelning, vet int exakt vad det är, men påminner om som om nån slår på ett avslappnat trumskinn. Skulle välja nåt lite dovare, fylligare eller så helt woodsticks.Men fin låt i varje fall.
karl:
tack mahan....fortfarande i sin linda och din tanke är inte så dum med något mörkare där i början...ska fundra....kul att du gillar iaf.../ karl
equality:
"The whole situation here begins to go absurb." Kan bara hålla med och gratulera till ännu en bra låt. Den envetna fallande melodin biter sig fast och de något skruvade orgelräckorna är en behållning men de kunde du gjort tydligare. Tycker trummorna fungerar riktigt bra denna gång.
karl:
tnx e....finns mycket kvar att göra....kan jag skicka texten till dig och få den rättad???kul att du gillar / k.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida