Forum > Demolåtar
karl- no one's care
equality:
Jag vet inte om jag kan sånt och jag hör inga fel. Men skicka gärna.
DåligtGehör:
Helcool folkbluespop!
Jag gillar verkligen versen den är svängig och har en riktigt fräck melodi samt ett komp som i sin enkelhet funkar super!
Däremot delen där du sjunger "Take me away" blir snabbt ett sömnpiller. Den känns svag i uttrycket. SJälva idéen som sådan är bra men det räcker inte men det rätt lamt sjungna "Take me away" "Take me away" och lite skumorgel. Behåll tanken men gör det mer spännande och livfullt. Livfullt som i engagerat/känslofullt.
Harmonica mike:
Yeah man..
Nu är du ju och nosar lite på min genre..Gillas..
Coolt,men vad trummar du på? Kagge soundet menar jag..eller vad det är..låter lite små spännande..
Hörde förresten för nån dag sedan en ny låt av dig,ska leta upp den,hann inte lyssna färdigt..
Mvh
Micael
karl:
folkbluespop...tackars har aldrig lyssnat på den genren :rolleyes: förstår precis hur du menar och kommer att göra lite ändringar....tnx för lyssningen och kritiken B)
karl:
tnx Hm för lyssningen....det rymms många genrer i mig dock inte metal men allt är sammantaget från den tid man lyssnat och låtit sig influeras av musik...kul med ett närmande...trumman är någon Irlänsk trolltrumma ;) tnx again / karl
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 22.03.2007, 03:16:10 ---Yeah man..
Nu är du ju och nosar lite på min genre..Gillas..
Coolt,men vad trummar du på? Kagge soundet menar jag..eller vad det är..låter lite små spännande..
Hörde förresten för nån dag sedan en ny låt av dig,ska leta upp den,hann inte lyssna färdigt..
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida