Tjena
Trevlig bekantskap

.
Du har klippt och donat om rejält hör jag

. Det funkar ju bra när låten bara har tre ackord som kommer i samma ordning hela tiden med samma mellanrum. Med det i bakhuvudet är det rätt så häftigt att låten ändå är så pass varierande, det behövs alltså inte mer.
Tycker låten har en catchig refräng som fastnar även om jag får erkänna att jag inte riktigt hör vad du sjunger i refrängen.
Den del av låten jag gillar mest är 01.212-01.28. Nu har du även lagt in ett coolt avbrott mitt i, blev klart bättre.
I början tyckte jag att den gick lite högt och din röst blev lite ansträngd ibland, nu har jag nog vant mig och tycker det funkar bra. Skulle vara intressant att höra vad någon annan tycker...
Har svårt att uppfatta cellon, finns den kvar

, kan höra den ibland tror jag i alla fall, den kanske skulle panoreras ut lite mer till vänster så går den fram mer.
Det finns en viss rädsla att vi har blivit lite fartblinda och lagt på för många slingor så att det känns rörigt. För mig känns det dock bra men man måste kanske höra den flera gånger för att uppfatta allt och kunna få en helhetsbild.
Sammanfattningsvis en skön låt där det inte varit några problem att inspireras till melodislingor.
Vi hörs
/Staffan