Hehe,
det här var fräckt. Melodin är jätteskum i början, dur-moll-växling, men även ett oväntat brytackord. Är det en syntiserad Maria man hör i början? Passar väldigt bra till resten av låten.
Hypnotiskt, sinnesvidgande även utan kemikalier. Läckert.
Bra mix, hittar inget att klaga på. Tycker Maria ligger perfekt i nivå och reverb.
Om något av låten skall betraktas som svagare så är det gregorianska jojk-partiet i mitten. Kunde man ev klippt bort. Men i övrigt rätt längd. Plåtekot på slutet, mja. Skulle kanske ha varit ett äkta bandeko som sakteliga övergår till rosa brus...
hihi, brytackord...låter fräckt

Alltså, jag tänker inte alls i ackord el tonarter när jag spelar, jag spelar mest på klanger och känslor ( vilket kräver sin gitarist när jag jammar

)
Nej, det är en sjungande david genom massa filer, han återkommer ävern lite här o var i låten !
Oj, så du klar låten utan syra, starkt

ok, om du gillade förra mixen, kanske du inte gillar denna .... fast jag vet inte vad som blir slutresultatet än, kanske ett mellantilng mellan förra o denna ?
"gregorianska jojk-partiet " alltså det som ligger efter att marre har haft sitt brejk i typ mitten ?
Nej, det var ett bandeko på slutet i förra verren också, i denna har har skruvat om det lite mer....
Tackar för lyssning och bra kommentarer

/david