Forum > Demolåtar

DR + Marruschkka : Tech

<< < (13/14) > >>

Wernborg:
Ojsan hoppsan här har det hänt grejer. Nu minsann var det tjoff i trumman och inget alls som jag reagerade på som negativt. Fräckt sånginsats, mycket bra.

Fortfarande för händelselös för min smak. Iofs, om man ser det ur något slags funktionsperspektiv, tex. dansgolv, så är det nog bara en fördel så att man inte tappar koncentrationen emot euforin.  :)

Tjoff!

david.roennlund:

--- Citat från: Dividend skrivet 15.05.2008, 20:55:00 ---Gillar nya versionen, sången funkar väldigt bra till stirrigheten och förföljelsemanin :)

--- Slut citat ---
visst machar den ens manier som handen i handsken  :wub:

--- Citat från: Dividend skrivet 15.05.2008, 20:55:00 ---Tycker själv inte det är för vått, rummet är litegrann prylen här tycker jag...

--- Slut citat ---

Hm... börjar också luta åt att det ;)

tackar för lyssning!

david.roennlund:

--- Citat från: Wernborg skrivet 15.05.2008, 21:38:56 ---Ojsan hoppsan här har det hänt grejer. Nu minsann var det tjoff i trumman och inget alls som jag reagerade på som negativt. Fräckt sånginsats, mycket bra.

Fortfarande för händelselös för min smak. Iofs, om man ser det ur något slags funktionsperspektiv, tex. dansgolv, så är det nog bara en fördel så att man inte tappar koncentrationen emot euforin.  :)

Tjoff!

--- Slut citat ---

Händelselös?? det händer ju saker hela tiden ju  :o ta lite extecy så går det nog bra...

vet inte om jag direkt gjort nått med trumman :)... men bra att den var bra då !

//tackar

Rattlesnake:
Hehe,
det här var fräckt. Melodin är jätteskum i början, dur-moll-växling, men även ett oväntat brytackord. Är det en syntiserad Maria man hör i början? Passar väldigt bra till resten av låten.

Hypnotiskt, sinnesvidgande även utan kemikalier. Läckert.

Bra mix, hittar inget att klaga på. Tycker Maria ligger perfekt i nivå och reverb.

Om något av låten skall betraktas som svagare så är det gregorianska jojk-partiet i mitten. Kunde man ev klippt bort. Men i övrigt rätt längd. Plåtekot på slutet, mja. Skulle kanske ha varit ett äkta bandeko som sakteliga övergår till rosa brus...

david.roennlund:
EDIT : Version 7

Har klippt svansen på reverbet i denna, så den ska kanske ses som en parallelversion till den förra :)

Har troligen pillat lite nivåer här o där också...

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion