Forum > Färdiga produktioner

Suprapappa - The Question

<< < (2/6) > >>

dede:
Tja jag borde väl gilla detta. Ställer upp på de olika beståndsdelarna. Men, uch nu kommer det ett äckligt gitarrsolo oxå bara för att visa hur bra man är.
För mycket harmonier. För mycket av det mesta faktiskt.
Men visst jag borde tycka om det här. :wacko:

Emil:
Tjenare Petri, välkommen hit!

Skön låt, låter överlag bra. Bra sånginsats och mixen är bra. De distade kompgitarrerna har viss getingtendens på vissa ställen så med något mindre dist skulle de kunna låta "krämigare".

Men som sagt, riktig ball å stämningsfull låt med bra sång och en bra mix. Känns som du gått framåt rejält sen jag hörde dig sist (kan iofs ha varit rätt länge sen  <_<)

suprapappa:

--- Citat från: Vallhagen skrivet 21.03.2007, 00:14:14 ---Jävligt bra. Förmodligen det här forumets bästa låt hittills (och det skriver jag innan jag hört slutet... får väl trycka <posta> innan jag hinner ändra mig). Jag kommer ihåg att jag gillade supralunar oxå, så ut och erövra världen nu för fanfan!

tjing
Bengan

--- Slut citat ---

Tusen tack

--- Citat från: hegobald skrivet 21.03.2007, 00:31:37 --- ....Låter som nån slags mellanting mellan Finne och Indian ju :) (jag menar väl... och så låter låten också) Jädrar i lådan.. Vem sköter trummorna??? :blink: Vilket drag  :wub:

--- Slut citat ---

Haha....jo Tuulik är estniska för indian  ;).....trummorna som kommer in efter halva låten är min programmering och dom i början har min vän Mattias Hallqvist gjort

--- Citat från: dede skrivet 21.03.2007, 01:54:01 ---.... Men, uch nu kommer det ett äckligt gitarrsolo oxå bara för att visa hur bra man är....

--- Slut citat ---

ÄCKLIGT....jovisst kanske det :) men BRA...knappast.....det var så LÄNGE sen jag spelade ett gitarrsolo så jag fick nog göra 50 tagningar för att få till det någorlunda

Jättetack för allas kommentarer.....fortsätt gärna  :)

91:an:
Låter förbaskat proffsigt och klart. Vilken spännvidd! Det bara lyfter och stegrar! Själv lyfter jag på hatten!

suprapappa:

--- Citat från: hegobald skrivet 21.03.2007, 00:31:37 ---Ja men visst.. Vilken jädra bra mix.. och budskap..

--- Slut citat ---

glömde nästa.....va kul att ngn lyssnar på texten oxå  :rolleyes:

tack!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion