Shit! Tack för alla svar! Jag har varit jätte rädd för vad ni skulle säga om min sång... Min sambo säger jag kan sjunga, men jag har liksom aldrig trott att det varit så... Att hon sagt det i kärlekens täcken liksom

Men när ni säger det så! Riktiga musikers säger att jag kan sjunga. Fan va glad jag blir!

mahan : Tack som fan för att du är ärlig! Det gillar jag! En Karma till dig!

91:an: Tack för comment!

Ja, ljudet suger! Iaf i sången! spelat in med en Web Cam mic. Blev egentligen förvånad över att det blev som bra som det blev!
Dark Of Light: Tack som f**!!

Det var precis det jag var rädd för att jag INTE kunde..

Men du räddade situationen.

DåligtGehör: Tack för comment!

Ja, jag gillar känslan jag med! Jag skall jobba vidare med text och såklart melodin! En "FÖR PERFEKT" prod? Vad menar du med det?
stajo: Tjena! Tack! tack! tack!

Light Head: Tjena! Tackar för comment! "...din röst verkar i alla fall kunna prestera rätt bra!..." Fan va underbart o höra!

karl: Ahh, tjena karl. Har lyssnat mycket på dina prods och jag blir alltid imponerad! Tackar för comment. Den betyder mycket, och att du ser dig själv i mig är en ära! (För mig alltså hehe ) Ja, piano spelet kan va mycket bättre, men jag sitter och spelar på ett litet midi - Klaviatur på ungefär 20 tangenter.

Så jag kan bättre! Soundet suger också. Har inte mixat på mycket på låten så det låter nog mycket kasst i era vana öron. Vad gäller din commentar om uttrycket blir jag väldigt glad! Fan va grymt o höra från en som värlkligen kan sjunga att man har ett eget uttryck!

Shit alla! Vilka roliga commentarer! Hade inte kunnat drömma om så här bra respons... Fy vad kul! Hoppas bara flera tar sig tid att säga vad dom tycker!