Forum > Demolåtar
SoundSlope&Marruschkka - Mountain Dew (ny version 0329)
Harmonica mike:
Tjena JT.
Lyssnade på senaste verren..Direkt så hamnade jag i en sån där mysig stämning som bara du kan frambringa,givetvis så skall Marr ha cred också för det..
Lite små molligt vemodigt,passar bra då vi har uselt vår väder idag,disigt och nollgradigt..
Hos mig så låter det färdigt.
Snyggt jobbat båda!
Mvh
Micael
jay thomas:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 02.04.2008, 10:09:32 ---Tjena JT.
Lyssnade på senaste verren..Direkt så hamnade jag i en sån där mysig stämning som bara du kan frambringa,givetvis så skall Marr ha cred också för det..
Lite små molligt vemodigt,passar bra då vi har uselt vår väder idag,disigt och nollgradigt..
Hos mig så låter det färdigt.
Snyggt jobbat båda!
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
Oj, vilka jättefina ord Micael, tack så hemskt mycket! :wub: :)
Extra kul att stämningen verkligen infinner sig!
Blir sporrad av att kombination musik/ordlös sång kan bli väldigt lyckad, även om struktur och annat kan förbättras och/eller göras annorlunda. Kommer nog försöka få till åtminstone ett par alster till i samma genre. :)
Med tanke på ett annat aktuellt ämne, det är väldigt gött att ibland slicka i sig av grädde också... ;)
Dividend:
DEt här var lugn och vacker musik. Väldigt bra. Pianot och Marruscka låter verkligen bra. Hör du Marruscka har du lust med något liknande samarbete? Längre fram alltså. :)
IKEN:
Faan JT,detta har jag missat :o....lite otight pianolir emellanåt, inget som stör direkt,snygg mellotron,sången låter lite jojk, inte menat som negativt,utan det hör hemma i denna lilla försommar pekoral,bra röst dessutom!!!!!.......ett skönt stycke i JT-Klass.....Om du får styr på pianot(utan en massa miditrixande) blir detta kanon.vissa verkar inte ha hört det du gjort tidigare,de får ''läsa på'' lite :D
ber om ursäkt för min dåliga uppmärksamhet(har ''byggt om'' en av mina Basar....)
Keep it up mannen!!! (och sångerskan: Samma sak!!!!!! ) :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida