Forum > Färdiga produktioner

Vallhagen - Vivaldi

<< < (3/5) > >>

Vallhagen:

--- Citat från: Wernborg skrivet 26.03.2008, 21:46:22 ---Lite läskigt är det allt....  :ph34r:

--- Slut citat ---

"Läskigt" :P ? Menar du att det framkallar såna där obehagliga känslor som jag kan få när jag plockar fram nåt från 80talet som man minns som bra men .... liksom inte lever upp till minnet av nåt bra  :D ? Hehe, du behöver inte säga "sorry", även om din ödmjukhet hedrar dig :) . Jag kan ta negativ kritik och smaken är ju för bövelen som baken ;). Och det där om Mike Oldfield kan jag ju ta som en komplimang om jag vill... jag tänkte faktiskt inte på det, men när du skriver det så visst ligger guraljudet åt det hållet.

--- Citat från: mahan skrivet 26.03.2008, 21:29:42 ---jättesnygg kombination av bägge artisterna! :)

--- Slut citat ---

Tack!

--- Citat från: Plinka skrivet 26.03.2008, 23:20:20 ---Hej!
Vet inte om jag har problem med bredbandet idag eller nåt, men för mig bröts det hela tiden :( Men det jag hörde lät sjyst!

--- Slut citat ---

Äsch då... Det är ju rätt lite, ett par mb på 1 1/2 minut, så testa att tanka hem när bredbandet hoppar igång igen vetja:) Tack för glad kommentar!

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 26.03.2008, 23:55:01 ---Tjabba Bengan.
Varför inte? Tycker att det är rätt fräckt,schysst lirat på guran!

Det låter färdigt hos mig.Håller med dig om puss och kram jeansen  :),det låter snortajt!

Mvh
Micael

--- Slut citat ---

Tack o bock!

--- Citat från: Marruschkka skrivet 27.03.2008, 00:06:54 ---Instämmer i kööören...det är så läckert...me like, älskar sakrala grejer-oxå :P
Kör på!

/Marr

--- Slut citat ---
Kul att du gillar! Ös på du med:)

Summerat så här en bit på vägen så är det nåra som tycker det är vettigt o bra, några som tycker det är ... sådär. Känner mig rätt nöjd så:)

Tackar ödmjukast för omdömen!

/Bengan

stajo:
kort men gott tycker ju jag. kom att tänka på dover calais, inte klokt det räcker med tre toner  :wacko:. 
Lite pausmusik kanske. Jag vill höra mer av din röst.

Dividend:
Coolt att tolka vivaldi. Om du gör en tolkning av vintern fyra eller om det var 1  :blink:, iaf den SNABBA vintersatsen så kommer jag att valla får i hagen a lycka. :)

MaxB:
Kul med annorlunda covers!
Bra spel - jag hörde Mike Oldfields guraspel osså.  :P

Vallhagen:

--- Citat från: Dividend skrivet 27.03.2008, 13:25:21 ---Coolt att tolka vivaldi. Om du gör en tolkning av vintern fyra eller om det var 1  :blink:, iaf den SNABBA vintersatsen så kommer jag att valla får i hagen a lycka. :)

--- Slut citat ---

Hehe det är nog ettan du menar (?), nja då får du snacka med djonas eller nån annan som kan lira FORT med bibehållen feeling :P ... Eller köp "originalet" för all del: Uli Jon Roth: Metamorphosis (jag kollade just CDon och de har den listad http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=902&session=1 ). Den får mig att valla de där fåren B)

**

Max B: Tack! Jo lite som mellanspel så var den ball att göra.

Stajo: Jodå, mer med sång kommer..........

tjing Boys!
/Bengan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion