Forum > Färdiga produktioner
Vallhagen - Vivaldi
Vallhagen:
Halloj...
Tror du sammanfattar det rätt bra, Emulator... varken (personlig) milstolpe eller bäst, kanske inte ens nära, men kul vare :P . Jämförelsen med Oldfield känns faktiskt helt ok.
Tack Aettan, gott att det faller i smaken!
Och haha dividend, nu förstår jag inte missförståndet... :wacko: ... Vinterettan ÄR skitsnabb... men det var inte den du tänkte på?
tjing
Bengan
Dividend:
--- Citat från: Vallhagen skrivet 07.04.2008, 20:51:13 ---
Och haha dividend, nu förstår jag inte missförståndet... :wacko: ... Vinterettan ÄR skitsnabb... men det var inte den du tänkte på?
--- Slut citat ---
Ok, missförstånd som sagt. Jättesimpelt uttryckt: Jag trodde du menade det jag gissade om vivaldis 3 vintersatser, men det jag tänkte var helt fel, så blev det en kommentar om sommar istället ;)
Fick ta fram De fyra årstiderna och lyssna..
Jäpp ettan är skitsnabb, men kanske den bästa i hela "verket". (Tycker jag.)
Finns nog nån tolkning av Yngwie eller Vai eller vem det var... Nån snabb en... Får leta upp den, eller be djonas då ;)
Vallhagen:
--- Citat från: Dividend skrivet 26.04.2008, 13:13:09 ---
--- Citat från: Vallhagen skrivet 07.04.2008, 20:51:13 ---
--- Slut citat ---
Ok, missförstånd som sagt. Jättesimpelt uttryckt: Jag trodde du menade det jag gissade om vivaldis 3 vintersatser, men det jag tänkte var helt fel, så blev det en kommentar om sommar istället ;)
Fick ta fram De fyra årstiderna och lyssna..
Jäpp ettan är skitsnabb, men kanske den bästa i hela "verket". (Tycker jag.)
Finns nog nån tolkning av Yngwie eller Vai eller vem det var... Nån snabb en... Får leta upp den, eller be djonas då ;)
--- Slut citat ---
Utmärkt, då är det lilla missföståndet utrett:). Såg och svarade på ditt inlägg på KR oxå, för någon/några timamr sen.
Den snabbe gitarristen du tänker på är Uli Roth, skivan Metamorphosis. Finns på CDon. Svinbra!
tjing
Dividend:
Lätt hänt, med missförstånd över forum :)
Då skall jag minsann köpa den skivan! Tack för infon!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida