Forum > Färdiga produktioner

Vallhagen - Vivaldi

<< < (5/5)

Vallhagen:
Halloj...

Tror du sammanfattar det rätt bra, Emulator... varken (personlig) milstolpe eller bäst, kanske inte ens nära, men kul vare :P . Jämförelsen med Oldfield känns faktiskt helt ok.

Tack Aettan, gott att det faller i smaken!

Och haha dividend, nu förstår jag inte missförståndet... :wacko: ... Vinterettan ÄR skitsnabb... men det var inte den du tänkte på?

tjing
Bengan

Dividend:

--- Citat från: Vallhagen skrivet 07.04.2008, 20:51:13 ---
Och haha dividend, nu förstår jag inte missförståndet... :wacko: ... Vinterettan ÄR skitsnabb... men det var inte den du tänkte på?

--- Slut citat ---

Ok, missförstånd som sagt. Jättesimpelt uttryckt: Jag trodde du menade det jag gissade om vivaldis 3 vintersatser, men det jag tänkte var helt fel, så blev det en kommentar om sommar istället ;)
Fick ta fram De fyra årstiderna och lyssna..
Jäpp ettan är skitsnabb, men kanske den bästa i hela "verket". (Tycker jag.)
Finns nog nån tolkning av Yngwie eller Vai eller vem det var... Nån snabb en... Får leta upp den, eller be djonas då ;)

Vallhagen:

--- Citat från: Dividend skrivet 26.04.2008, 13:13:09 ---
--- Citat från: Vallhagen skrivet 07.04.2008, 20:51:13 ---

--- Slut citat ---

Ok, missförstånd som sagt. Jättesimpelt uttryckt: Jag trodde du menade det jag gissade om vivaldis 3 vintersatser, men det jag tänkte var helt fel, så blev det en kommentar om sommar istället ;)
Fick ta fram De fyra årstiderna och lyssna..
Jäpp ettan är skitsnabb, men kanske den bästa i hela "verket". (Tycker jag.)
Finns nog nån tolkning av Yngwie eller Vai eller vem det var... Nån snabb en... Får leta upp den, eller be djonas då ;)

--- Slut citat ---

Utmärkt, då är det lilla missföståndet utrett:). Såg och svarade på ditt inlägg på KR oxå, för någon/några timamr sen.

Den snabbe gitarristen du tänker på är Uli Roth, skivan Metamorphosis. Finns på CDon. Svinbra!

tjing

Dividend:
Lätt hänt, med missförstånd över forum :)

Då skall jag minsann köpa den skivan! Tack för infon!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion