Micael: Ja, jag ar lite rädd för att de låg för låg i mixen.. Problemet var lite att när jag höjde trummorna så tog cymbalslagen över sången lite på några ställen. Men det går säkert att hitta någon kompromiss där!
Jättemycket bra tips du har på mixen. Ska skriva ner dom och ha framför mig när jag mixar om i helgen!
Pianot är logics inbyggda plugg. Första gången jag använder VST förutom EZdrummer då, så jag har nog en hel del att lära där. Tyckte att pianot lät bättre med VST än när vi spelade in keyboarden, i just ljudkvalitén då. Kan nog behålla lite mer bas i pianot som du skrev, det är nog ganska hårt skuret nu.
Tack för att du lysnnade igen och kom med jättebra input!
Plinka Hej! Kul att du gillar låten och sången! Ska kolla lite mer på pianot för det går säkert att få bättre, har en del att lära mig på VST instrument

Gitarrsolot var en slask som jag la för ett tag sedan och som jag hade tänkt spela om men sen har det inte blivit av.. Kanske skulle ta en funderare på det

Tack för lyssning och kommentar!
mahan Japp ska kolla över nivåerna, fick ju många bra tips av HMike så det går nog att få till

Tar även en kik på sången och ser om jag kan göra den lite mjukare.
Tack igen med hjälpen med trummorna, lyfter låten en hel del