Forum > Demolåtar

Do You Hate Me?

(1/6) > >>

Bengan_gbg:
Tjabba guys o girls!

Det blev visst en "ordinarie" Bengan-låt innan påsken var igång på riktigt med. Tänk förr i tiden när man bara satt och hade tråkigt på långfredagen....

Finns nog säkert mkt att önska. Det blev änna liksom från scratch med allt i eftermiddags....

Bengan - Do You Hate Me?

Rock on och återigen GLAD PÅSK!

Lindeberg:
Snabbt jobbat och bra ljud. Men det är kanske så man borde göra så man får något gjort! ;) (Pik till mig själv)
Tips: Känns lite otajt på sina ställen, basen? Lätt att rätta till! Gillar stämningen i låten! Skål!

/Johan L

Bengan_gbg:
Lindeberg: Jo jag gör oftast låtarna på ngn dag eller två...men det är rätt så långt mellan varven...
Lite sladder i basen är nog riktigt. Får nog styra upp där. Tack!

IKEN:
Skön låt låt Bengan.
Du är nog som jag,det kommer låtar,men långt emellan...
Basen..liite otight som någon sa,jag skulle gärna lira bas på denna? ;)
Har lite idétorka just nu,och slåss med ''She's Gone'' mixen... :ph34r: :angry: :wacko:
så lite avkoppling vore nice....... :D
För övrigt,Glad Påsk till min favoritstad Göteborg!!!! :)

Yllet:
Detta var ju skön lyssning. Gillar trumljudet. Men sångljudet kan du säkert piffa till. Testat att lägga "telefonrösten" (gärna överstyrd och skitig) i versen? Det kan nog ge en lite mer spännande effekt, för att sedan köra vanlig "rock vocal" på ref som du har nu (Eller tvärt om?!). Mixen i sig är väldigt dov, men det är ju en smaksak, det fungerar ändå bra tycker jag.

Trevligt

/Jon

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion