Forum > Färdiga produktioner
Carl Cadello & DivineCo - The World Is Right
Assar:
--- Citat från: carl cadello skrivet 21.03.2008, 21:30:45 ---Mixningen är gjord av Assar och han vill gärna ha feedback om den. B)
--- Slut citat ---
Ja, det vill han gärna. Är fortfarande väldigt mycket nybörjare på mixning och behöver respons för att lära mer ...
:)
mahan:
--- Citat från: Assar skrivet 27.04.2008, 20:49:10 ---
--- Citat från: carl cadello skrivet 21.03.2008, 21:30:45 ---Mixningen är gjord av Assar och han vill gärna ha feedback om den. B)
--- Slut citat ---
Ja, det vill han gärna. Är fortfarande väldigt mycket nybörjare på mixning och behöver respons för att lära mer ...
:)
--- Slut citat ---
Prisade låten innan nya mixningen, och måste ju säga att den inte blev nåt bättre,
DEN BLEV STRÅLANDE!
Det är ju sistoslutligen rätt svårt att kommentera en lyckad mixning, den är ju bara helt enkelt snygg.
En misslyckad mix är ju däremot lätt att kommentera, innehåller troligtvis felaktigheter och missar som är lätta att kommentera.
Och i detta fallet har Assar lyckats schmäck tycker jag, inget som sticker ut, allt ligger i kalasbalans och ljudbilden e snygg. :)
Så kör hårt Assar med mixandet, inget nybörjarsnack här längre!
h. johan
Wernborg:
Arr 5/5
Mix 5/5
Framförande 5/5
Låt 2/5
Hook (lalala) 4/5
Låter riktigt superbra i mina lurar. Låten säger mig inte jättemycket, men det pågår så mycket skoj i arret så det blir bra lyssning i alla fall. Gott så.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida