Forum > Färdiga produktioner

Carl Cadello & DivineCo - The World Is Right

<< < (4/5) > >>

karl:
låter 80-tal så det räcker..men på ett bra sätt...som sagts innan så vilar Bowie's andan över sången...är ganska säker att det här hade slagit om det var mitten på 80 idag...schysst feel raktigenom....bra stuff... isynnerhet refrängen

Allt gott /  karl

carl cadello:
 :wub:

Jag rodnar.

Kul att Ni tycker om det. Det vär verkligen tänkt som en 80-talare.

Assar: Vi skickade in din version till tävlingen. Den var bättre mixad. Jag lovar  ;)

DivineCo och jag har faktiskt fler låtar på gång. Det här var ett riktigt roligt samarbete.

När det gäller flipp och flosch i stereo, så älskar jag sånt :P

Nej jag har inte gjort min avatar själv. Hittade den på en sida med gratis avatarer.

Tack igen.

MaxB:
Lyssnat igen, det är bra. I mina enkla datorhögtalare känns det däremot som att både röst och körer är väldigt komprimerade. Men om det är likadant i bra högtalare, är det förmodligen för att det ska vara så.

La-la-la-la-la... sommarvindarna drar förbi

Dividend:
Inte läst några comments och skriver medans jag lyssnar
Intressant. Jäkligt intressant. Gillar, fast jag inte hört nåt liknande någonsin vad jag kan komma på. Lite bowie kanske...
Låter som genomtänkt hantverk, men ändå lekfullt. Sången är bra. Kan bara komma på positiva saker, och denna hade jag nästan missat helt.

mahan:
Tjou männen!

Prisade låten innan nya mixningen, och måste ju säga att den inte blev nåt bättre,
DEN BLEV STRÅLANDE! Absolut internationell radiomusik, vilken tävling deltar den i?
Va skönt att ni körde ut Mr EZ, nu trampar trummorna jättestadigt utan att sticka ut.

Härligt jobbat! MORE! :)

h.  johan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion