Finns en kille just nu som säljer liknande på tradera.
http://www.tradera.com/SHURE_BETA_87A-auktion-61922153
Jag köpte en förra veckan och konstaterade att den inte behövde fantommatning, men den lät helt okej.
Gav 1020:- med frakt rekommenderat brev.
Samma utseende som din, troligtvis också en fake.
Vad gav du för din på ebay?
Min säljare erbjöd sig att betala tillbaka 500:- om jag ville behålla den, eller om jag bekostade returfrakt så skulle jag få tillbaka mina ursprungliga 1020:-.
Har inte bestämt mig än för hur jag ska göra, den lät ju ändå ganska okej.

När jag mailade honom så ringde han upp på 15 minuter och lät förskräckt och erbjöd sig att låta köpet gå åter, men det hindrade inte honom från att fortsätta sälja förmodligen falska mickar till andra ovetande...
Har inte bestämt mig än om jag ska anmäla honom till Tradera.
Han hävdar att han köpt dom i Tyskland på nån stor marknad där förra året.
Jävligt snygga kopior i all fall, och de mickar han säljer som inte ska ha fantommatning är nog ännu svårare för en amatör att urskilja som kopior.
På den 87a beta som jag köpte så fattas det ett litet hål som sitter på kanten där kabeln skall in, men det är det enda som jag kan se med ögat.
Jag var tvungen att åka förbi en musikaffär idag för att låna riktiga Shuremickar och jämföra med och kopian stog sig hyggligt mot både shure sm58:an, shure beta 58:an, samt en Röde M3 som jag lånade samtidigt, tyvärr hade dom ingen riktig 87a beta.
Sångerskan föredrog till och med kopian ända fram tills sista jämförelsen mellan kopian och sm58:an, men då hade jag precis berättat att det bara var en kopia

och då valde hon bort kopian.