Forum > Färdiga produktioner
Harmonica Mike/Wernborg - Learn your lesson
Harmonica mike:
Provar en till,risken är väl att jag åker på stryk! Bump alltså..
Tänkte ni skulle få digga lite i helgen boys and girls.. :D
Mvh
Micael
Dividend:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 30.03.2007, 18:12:25 ---Provar en till,risken är väl att jag åker på stryk! Bump alltså..
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
Dricks det whisky i Borlänge??!! :DJag får väl bumpa upp Mörker eller nåt! hehehe
mahan:
Heeelåu MH!
Tufft drag att bumpa, men det är nog värt det. Låten har gått mig helt förbi. :o
Lyssnar nu... lutar mig bakåt i stolen, andas djupt, njuter.......wow :lol:
Unduckingbeleiveble nice, vilken stämning, sången.... guld!
Rullar låten nu för 5:te gången, söker efter nånting att jama på.. :P
... och här har vi det, det enda som nu stör (mig) är att ditt fina munspel e mixat så att jag trodde först att det var en B4 som drar igång, väldigt kompr o verb. Kanske planerat så..
Okei då va de sagt :unsure:
Om jag nångång blir välsingad med barnbarn så kan jag berätta, att den där hesa farbrorn har spelat med på en av mina låter :D
h. mahan
mahan:
--- Citat från: Dividend skrivet 30.03.2007, 18:33:02 ---
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 30.03.2007, 18:12:25 ---Provar en till,risken är väl att jag åker på stryk! Bump alltså..
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
Dricks det whisky i Borlänge??!! :DJag får väl bumpa upp Mörker eller nåt! hehehe
--- Slut citat ---
Hallåå dividend!
En plunta med Whisky finns det i Obbnäs :),,, stig in så häller jag opp en kopp :rolleyes:
h. mahan
Harmonica mike:
--- Citat från: mahan skrivet 30.03.2007, 18:40:43 ---Heeelåu MH!
Tufft drag att bumpa, men det är nog värt det. Låten har gått mig helt förbi. :o
Lyssnar nu... lutar mig bakåt i stolen, andas djupt, njuter.......wow :lol:
Unduckingbeleiveble nice, vilken stämning, sången.... guld!
Rullar låten nu för 5:te gången, söker efter nånting att jama på.. :P
... och här har vi det, det enda som nu stör (mig) är att ditt fina munspel e mixat så att jag trodde först att det var en B4 som drar igång, väldigt kompr o verb. Kanske planerat så..
Okei då va de sagt :unsure:
Om jag nångång blir välsingad med barnbarn så kan jag berätta, att den där hesa farbrorn har spelat med på en av mina låter :D
h. mahan
--- Slut citat ---
Tack J.
Jo det är lite sväng i denna.Nån fler har kommenterat munspels soundet.B4 helt klart,har hört det förr.
Dock är det ju munspel..Reverbet - då skulle du ha hört första versionen av denna! Nåväl,det kommer fler låtar från oss.Jag har en på G men data minnet är fullt så jag måste vänta tills jag har ny datan i ordning.
Den har också gått genom den Wernborgska kvarnen..So hang in there mate..soon J soon..
Förövrigt så dricker jag konjak nu..he he.. Whiskey lite senare..
Mvh
Micael
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida