Forum > Demolåtar
Roboseal featuring Åsa - Tragically Magical *ny version*
freddy:
Åsa äger, det vet vi redan. Enough said.
Jag tycker det mesta funkar utom stråkarna, dom är sjukt dåliga. Vibratot på stråkarna är under all kritik, dom känns nästan tagna ur något NES-spel. Angående pianot så tror jag det är ett medvetet val för att få lite mjukare känsla. Det funkar för mig i alla fall. Inget annat jag reagerar på = allt annat tycker jag funkar :)
Åsa:
:wub: tack och tack igen för fina kommentarer.. nu somnar jag gott ;)
stajo:
Hej
Tycker verkligen ni lyckats bra nu. Det är snyggt och ömsint arrat. Pianot är mjukare nu och gör att det inte är så dominant mot Åsas röst. Är inte Åsas röst lite mer känsligare/skönare i denna versionen? Eller det kanske är samma tagning nåväl den kommer fram bättre.
Snyggt stråkparti som börjar vid 1.43.
Bra jobb
Roboseal:
Tack för alla tips och kommentarer, jag vet inte om jag kan göra mycket mer på denna nu, kan ju kolla upp om jag kan hitta något annat stråkljud och puka, men personligen tycker jag stråken låter ok.
Åsa:
--- Citat från: stajo skrivet 07.03.2008, 18:41:05 ---Hej
Tycker verkligen ni lyckats bra nu. Det är snyggt och ömsint arrat. Pianot är mjukare nu och gör att det inte är så dominant mot Åsas röst. Är inte Åsas röst lite mer känsligare/skönare i denna versionen? Eller det kanske är samma tagning nåväl den kommer fram bättre.
Snyggt stråkparti som börjar vid 1.43.
Bra jobb
--- Slut citat ---
Kul att den gillas! Det har hänt en hel del sedan förra versionen! Dock samma sångspår, det är roboseal som mixat sången nu, han är bättre på det än vad jag är därav skillnaden :D Sången kom fram mkt mer nu..
Jag älskar mellanpartiet, hela låten för den delen :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida