Thnx comrades men varför stirrar ni sådär...
nejda kojjar
Emulator: SC knasar ibland om datorn är välrustad mot yttre hot. Går ju inte att bifoga fil till halvfärdiga demos men väl till färdiga. Ska höra med moddsen om detta. You have mail.
Fidden: 
Fortfarande stillsam...lovar. Ja, trumprogrammering är inte min grej men skall se över detta tror jag vet var du menar. Kul att du lyssnade flera ggr, sätter sig lite som tandvärk antar jag. Fick du mitt PM förresten? Återkom gärna i frågan.
Harmonica mike: Nej, nej lyssna inte på detta om du är bakis!!

Dig väl unt med konjak, ingen tusenkronorsflarra hoppas jag. Hörrs!
DåligtGehör: Puh, jag klarade iaf din örnblick på trummorna... Tanken är ett solo där basgången blir tjatig och hamnar förhoppningsvis då i skymundan. Annars får jag hitta på nåt annat. Har Guitar Rig 2 och det är en jättesnitsig plugg men man ser liksom inte skogen för träna när det gäller att hitta ljud. Valde ändå detta med rätt stor omsorg med vissa CPU-besvär. Är det mer "geting" alltså som gäller?
Dividend: Önskar jag kunde fixa ett sånt lir. Bärsärken får hålla sig inom musiken. Fast berättaren är nog på en båt...
Wernborg: OK Fuzz. Inte lätt att det blir grötigare då, ska kolla. Basljudet kan jag nog fixa ett bättre. Japp, glappar lite brejken. Tack för comments. Ja man kanske skulle kalla sig Rönnergalningen...¨Känner inte för ett g-solo på denna da? Sådär i förbifarten? Tänker mig nåt distat, knastertorrt med wawa...
ynot: Jäddrigt kul att du nämner King Krimson (Crimson?)

Hade lite tankar på nåt piano à la Catfood men fick inte till det riktigt. Kul att det hettar, var liksom meningen men din stämma broder på denna, skulle få växthuseffekten att framstå som en stilla västanfläkt. Tightet noterat.