Forum > Demolåtar

ynot......miracle

<< < (2/10) > >>

Lådan:
Vilken läskig början:P
Musiken i lite väl flummig för mig, men diggar sången o texten stenhårt!

jay thomas:
Tummen upp!  :)

Stämningen påminner mig om vissa Depeche Låtar kombinerat med The The. Väldigt mycket 80-tal i det "stora" ljudet, snyggt framfört. Några ställe är sura i sången kring 2:20 men annars sitter det som en räkmössa!

Enda jag inte alls gillar är trummorna i början, de låter för jazzband i förhållande till synt- och gitarrmattorna som följer.
Trummorna mot slutet rallar loss lite för mycket också, tar bort den stämning som hela låten har byggt upp för mig.

Kul att din röst, som jag tycker är kalasbra, även fungerar i denna genre!

Åsa:
..... :wub:

oj, jösses, vilken underbar röst du har!! Har bara hört dig sjunga på max tror jag och det här ju är ljuvligt att lyssna på..(du sjunger bra när du vräker på också  ;) ) Låten är bra! Jag kan ju inte ge tips så som du ville ha men jag ville berömma iaf!

ynot:
guran... roligt att gittaristen lyssnar o gillar :D

hm..roligt att överraska o dubbel bemärkelse.. hoppas at mix kritiken kommer till oxå  :rolleyes:

emu.. min älska de emu.. tackar ödmjukast för tippsen skall fixa detta hörde det vassa ljudet o gurorna tackar för overderliga öron o tankar. :wub:

lådan.. roligt du gillade sång o text ialla fall  :rolleyes:

jay thomas.. roligt det uyppsakttas trumorna i brjan ryker nog tackar för iaktagelser o lyssning..

Åsa.. mycket roligt o höra värmer lilla hjärtat..

tackar för lyssning o komments .

tony

stajo:
du har så många olika röster... denna gillar jag nog bäst :). Riktigt skön låt.
Känns som allt ligger i mitten ? Du brukar ju ha någon mening med allt så det kanske är meningen.
Det jag gillar mest är versen. Refrängen är inte lika självklar kanske men det funkar ihop.
Men rösten wow.
/S

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion