Forum > Färdiga produktioner
Markus Broberg - Förlåt
stajo:
Skulle kunna citera equalitys svar rakt av. Det är någe konstigt med ljudet och det är synd på en så fin låt.
Blir lite platt då. Annars snygga melodier och körer som sagt. Det är alltid kul att höra pop på svenska :).
/Stajo
Kenta K:
Tjena!
Underbart bra låt som är superdåligt mixad.. Trummorna sitter HEEELT fel. I mitt tycke är trummorna fel. (även om du skulle sätta dom i mixen)
Mitt tips är o göra om från början. Testa med andra trummor. Jag tänker helt annan rytm i trummorna med...
DAdadaDAdadaDAdaDAdadaDA.....
Ja, lättare om du HÖR förslaget. hehe
HÄR!
Markus Broberg:
Fan:D Jag måste verkligen gå en kurs:) :P :D
Tackar som fan ialla fall:)
mahan:
Jou MArkus!
JAg e väldigt svag för snygga stämmor, och det har du verkligen lyckats med. Men tyvärr så går dom lite förlorade i mixen, delvis på grund av "sugande" trummor. Det är ju enkelt att klämma på "play" knappen o så spelar EZ samma takt tills man klämmer på STOPP! En sån trummis som inte använder sig av pukor eller cymbaler borde få sparken ganska snabbt! För att en låt ska bli snygg måste den rytmiska sidan vara under kontroll, ofta är det basen o trummorna som gör bottnen för låtar, är inte så stormförtjust i distbasen heller....
Men låten har potential till tusen, kolla arret,finns det en möjlighet till break med halvtakt, och finns det nån som orkar pilla eller spela trummor så dom sitter till din låt, ja då tror jag detta kan bli kalas Markus!
Så fortsätt o fila o slipa o pilla, ge inte upp för tidigt, blir bra detta! :)
h. johan
Markus Broberg:
Ska nog ta mig en funderare:)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida