Forum > Färdiga produktioner

Markus Broberg - Förlåt

<< < (4/4)

Fidden:
Mixen låter bra, förutom trummorna. Ta bort, lägg om. Ta det lugnt och i början. Variera lite, kör inte ett lika stelt trumkomp. Kanska skulle fungera att byta ut trumljuden mot handflata-mot-instrumentcase eller handklapp eller skrivbordsklappande eller nåt.

Markus Broberg:
Hmmm, ska fixa det:)
Lyssna på paralyserad också:)

Yllet:
Ser att folk klagat på trumljudet, jag gillar det, åtminstone i början. När sången kommer in blir de genast lite störande, men inte pga ljudet utan på sången i sig. Sången måste upp i nivå samt få mer värme, nu är det på tok för väsig och diskant. Är den inspelad med en b1:a tycker ja känner igen den lite väl boostade diskanten, eller har du bara eq:at? Trummorna bör också variaras mer, inte massa feta fills utan snarare små variationer. Nu osar det trummaskin lång väg....

Låten som sådan är bra, snygga stämmor.

/Jon

Markus Broberg:
Tack:) Jag nöjer mig nog med det jag får fram på grund av begränsad kunskap:), wtf..allt kan bara bli bättre:)

Markus Broberg:
Jag lyfter min egen tråd med en ny mix. Den senaste är fyra år gammal.. En av de första låtarna jag gjorde.
Gjorde en mix som blev superbra, men sen råkade jag radera den. Trummorna är dassiga, men låten i helhet är lite krispigare.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion