Forum > Färdiga produktioner
VacUm och Lea - Here it goes
ynot:
Har hört en massa liknade låtar på radio o tv..
enda skillnaden skulle nog vara .... att detta är så djävla bra o från hjärtat, ialla fall känner jag så... ljud bilden verkligen bra... det enda är väl "shakbrädet# som är jätte fint i början .. men känns lite intvigat o överflödigt i mitten ... fint i slutet med .
less is moore ... även när det inte är så mycket,,(önskar att jag själv kunde fatta detta )
tack för en fin avslutning på min kväll...
tony
Elof:
Jättevackert verkligen :)
Kanske ner med "schacket" lite.
För mig som är petig och lite bitter så låter sången som en balansgång mellan "menat dåligt ljud som effekt" och "ett försök till bra ljud", men det är ju en smaksak. Några luftpuff/smack-ljud i/mellan sången också, men det är en fantastiskt fin röst och melodi.
Håller med ynot om att det känns som det är äkta det här...
Tack så mycket för denna fina låt!
Fidden:
Vackert som tusan. Älskar den där prylen som ligger i bakgrunden och skrapar.
Lite tankar bara:
Det lutar lite åt vänster i vers, panorera något åt höger eller höj den högra gitarren nåt snäpp?
Det är väldigt torrt, och det gillar jag. Det passar. Pianot känns dock som det ligger lite väl nära, men det kanske bara är en fråga om nivå.
Den där bakgrundsljudprylen, den är så grymt snygg att jag känner att jag måste namedroppa... så, Nästan lika snyggt som knarret i Emiliana Torrinis lifesaver.
Det har postats mycket bra musik här under den korta tiden sajten funnits, denna hamnar absolut i toppskiktet.
Schecter:
Den här gillar jag!
Snyggt! :D
osiris:
Vad finns det att säga?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida