Forum > Färdiga produktioner
VacUm och Lea - Here it goes
VacUm:
LÅTNAMN: Here it goes
ARTIST/GRUPP:
GENRE: alternativ.. pop(?)
LÅTLÄNGD: 3:50
KOMPOSITÖR: Text: Lea, Musik: Lea och jag på ett litet hörn
PRODUCENT: Lea och Jag
EV. MEDVERKANDE:
INSPELNINGSÅR: 2007
FORMAT: mp3
Vore kul att få lite reaktioner på denna. Själv tycker jag det faktiskt blev bra med tanke på förutsättningarna (inspelat, mixat och mastrat här hemma hos mig med logic5, behringermixer och kinamikrofon). Jag spelar piano, bas, cymbal och bordunton (det är sång, fast det hörs nog inte). Lea stod för resten. Mixade gjorde vi tillsammans.
Yllet:
Tycker det låter helt fantastiskt bra. Suverän låt, superb sång och mysig ljudbild.
Lyssnar, njuter och glömmer bort att kommentera mixen. Det är såhär det ska vara.
Snyggt
EDIT: Jättemysigt med plocket i bakgrunden...
equality:
Snyggt! "Kinamick" :lol: Jättefint ljud. Snyggt när pianot kommer in. Ställer mig lite frågande till det där som låter som du flyttar runt schackpjäser hela tiden. Vad är det? Härlig närvaro i sången, eftertänksam stämning, gillar det!
VacUm:
Oj! Snabba svar :)
Yllet: ah tack! Ja, det är en bra låt. Och Lea sjunger så man får ont i magen. Kul att du gillar.
Equality: Schackpjäser! :D Idén med det ljudet kom ifrån att vi ville ha nåt som lät som om man liksom vevade igång låten, och det slutade med att Lea stod med en badenbaden-stol och drog ut och in (klockan ett på natten ungefär) under hela låtens gång. Det är jäkligt out, men känns helt tomt om man tar bort den.
drloop: mm! :D
Pwayne:
Fantastiskt sång och låt! Närvaro och känsla.......och pianot.......så vackert.......och närhet.......Det här går igenom vad som helst, även min lap-top (..eh, min sambos -_-).
Det här är ingen demorecension...... det är ren njutning.
Tack och god natt, jag bugar.
Finns inga passande smileys, annars hade det varit tio på rad.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida