Kontrollrummet

korea - Sthlm Psycho-video

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad jonnerstone

  • Ostälskare
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 855
  • Lev nu!!
    • Visa profil
    • korea
Hej gott folk!!

Nu får ni skälla på mig om jag gör fel, i så fall ber jag admin att plocka bort tråden.
Men vi i bandet har slängt ihop en liten musikvideo till vår låt Sthlm Psycho och jag vet inte om det är uppskattat att man lägger upp en videolänk här men eftersom ni ändå var några stycken som gillade låten så tänkte jag att ni kanske ville se den och kanske även dela med er av vad ni tycker!!

Väl mött!!

Micke (sångaren) :-)



Utloggad Silverpilen

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 123
    • Visa profil
jäkligt cool video, gillar taveltricket supermkt och inte minst korea ur lådan,,stor konst verkligen! tycker dock att det blir lite för mörkt på livepartierna, vill gärna se er lite mer även om jag förstår att det ska vara svartvitt, effektfullt,, men som sagt lite ljusare, ni är ju snygga grabbar ;)


Utloggad jonnerstone

  • Ostälskare
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 855
  • Lev nu!!
    • Visa profil
    • korea
jäkligt cool video, gillar taveltricket supermkt och inte minst korea ur lådan,,stor konst verkligen! tycker dock att det blir lite för mörkt på livepartierna, vill gärna se er lite mer även om jag förstår att det ska vara svartvitt, effektfullt,, men som sagt lite ljusare, ni är ju snygga grabbar ;)

Jasså du tycker att vi e snygga du :-)
Jo litta mörkt e de.....men det fanns inte så mycket att gå på......vi för kalla det för konstnärlig frihet :-)
Har även upptäckt ett synkfel i första refrängen.....damn!!

Ha de gött mannen...vi hörs snart ang. låten!!


Utloggad mahan

  • MÅNGÅRIG GRÅHÅRIG BLÅSFINGRIG SUPERLIRARE
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 061
  • ÄR MAN MAN SÅ ÄR MAN MAN, VAD GÖR MAN?
    • Visa profil
Tjou Micke!

Fy fan va snyggt detta, är ju ingen videofantast, men låten rubbar mina cirklar!
Snyggt arrat o snyggt lirat, definitivt en WOW-faktor från mig!
Så släng gärna upp låten som em MP3:a på färdiga sidan så tror jag admin smälter för detta!

Skitsnyggt jobbat! :)


hy.  johan
---<<<<----     theoldmanstillgoingstrong    ---->>>>---                       
                               ..............


Utloggad jonnerstone

  • Ostälskare
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 855
  • Lev nu!!
    • Visa profil
    • korea
Tjou Micke!

Fy fan va snyggt detta, är ju ingen videofantast, men låten rubbar mina cirklar!
Snyggt arrat o snyggt lirat, definitivt en WOW-faktor från mig!
Så släng gärna upp låten som em MP3:a på färdiga sidan så tror jag admin smälter för detta!

Skitsnyggt jobbat! :)


hy.  johan

Hej där Mahan!

Fan vad kul att du gillade det, men du måste ha missat låtan tidigare för jag la upp den för ett tag sen, så den finns här på färdiga sidan  http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?topic=6385.0  (vill du bumpa den så klagar jag inte  ;) ). La upp den här länken om det var nån som var intresserad av att se videon, och kanske kommentera!!( Det finns ju trots allt en youtube knapp när man skriver inläggen så helt olagligt kan det inte vara)
Tack än en gång



Micke