JT:
Missade nästan din comment..Känner igen det där med tjejen..Men minns inte musiken kring det..
Det blir mer på denna då många verkar gilla det..Även du

Max B:
Pugh ja,vet inte vem som spelade munspel med honom..Ser över volymen då jag arrar vidare på låten..
"Somliga gillar låtar som, låter som...",önskar jag hade svaret...Nu kom jag på vad du menade,det är ju en Pugh text från sjuttiotalet..

EQ:
Den tackar jag för.."His Majesty of swäng"

Jo B4:an börjar hitta fram..Det tog ett tag,då spelstilen skiljer sig lite från pianolir..Mera linjer liksom,istället för snabba förflyttningar.Lirar nog om introt lite "enklare",då det förtar lite av munspels kompet..Sparar krutet till ett grand final solo på orgeln istället..Arrar vidare på denna då alla verkar gilla min korta utflykt i "funkens värld"..
Johan:
En räddande ängel hörde min vädjan,nu gör vi nåt skitläckert av denna.Jag donar på lite med arret
så får vi se var det landar..

Memphis:
Egentligen inte min genre heller,jag är ju i grund och botten en bluesman.Men får man en ide´så försöker man klara upp utmaningen..Vi körde denna live förr,i en lite mera bluesig version.Nu är det mera dragning åt funk.Tackar för munspels utlåtandet,jag anser att det är det enda instrumentet jag kan lira - så jag blev glad av din kommentar.
91:an:
Låten skall få nya kläder via Mahan trummässigt..Arrar den oxå lite längre.Det här är en röjare som vi lirade "live" då det begav sig.Fast då i en mera "bluesig" tappning.
Original versionen hade oxå "polka" intro.Drog denna på diverse bluesfestivaler å spelningar i Norrland..Funkade skitbra..
Funderar på hur jag skulle kunna väva in "polkan" i svänget när det drar igång...Nåväl,det blir en senare fråga - jag arrar vidare pga. av alla vänliga kommentarer och önskningar om mera lir å sång..
Till er alla:
Tack för vänliga kommentarer boys,det blir mer lir å sång.Så håll ut lite till..
Mvh
Micael