Ja, vad skall jag säga. Bra ljudmix, intrumenten smälter bra ihop med varann. Cool låt i allmänhet. Jag tycker det här låter mer som filmusik av något slag.
/Memphis roligt du tycker jobbat en del på mixning..
Grymt bra, sången är kalas! Lite mycket reverb? Du ligger lite långt bort.
Musiken, en grymt skön känsla av musikaliskt kaos. Skulle nästan önskat att ni tog ännu större svängar.
Det är samma känsla i detta parti som det är på riktigt bra livespelningar där musikerna faksitskt tilllåter sig själva att vara musiker och "jammar".
Härligt!
tackar lh.... kanske blev lite mycket rev på vissa ställe skall fixas underbar jämförelse med jammningen o man tackar för detta

emu...nejnej, alltså, ynot har all cred för detta. då menar jag ALL.
icke ... tomas ande är stor

JOU Ynot!
Detta bara formligen ramlar över en, verkligen snyggt närmande, mycket personlig touch igen här.
Fy fan va assnyggt du sjunger åxå, vet int om man kan säga så men det är så det känns.
Verkligen filmatiskt detta, alá TEMU. Pumpar på med dramatik och atmosfär, vet int riktigt var det kommer ifrån, måste vara det snygga arret,troligtvis guraliret. rytmavdelningen sitter åxå, ingetb som sticker ut men allt håller god stail! EMU har ju greppet om arring, även här då antar jag!
Keep moving brothers, likeit!
himla roligt du gilar mahan.. komentar o lyssning uppsakattas ...danko
Javisst....skön grej...
jag får filmmusikkänsla...jag tror jag gör en video till denna...really like.../J
min kamera dog för ett tag sedan vore väldit roligt med bilder till detta ....om du har idee kontakta mig på pm ...roligt du gillar
tillbaka till slaktbordet o fin sjustera då

allt väl tony