Forum > Färdiga produktioner
mahan - CHEERS TO YOUR HEALTH
mahan:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 25.02.2008, 01:29:43 ---Tjena.
Nu trodde du säkert att munspels lirarn flyttat till ett internetlöst land..Men så är inte fallet :P
Missat lite forumande då livet pockat på uppmärksamhet..Donat lite med en hiskelig munspelsröjare oxå lite i skymundan..he he
Nåväl,åter till denna då:
Läst igenom hela tråden och lyssnat på senaste verren(trean).Ja sitter inte detta då vet jag inte.
Denna tillsammans med din förra och Again,mina tre absoluta favoriter av din digra låtskatt.
Ohyggligt bra sjunget här Johan,stämmorna sitter snor tajt - och leaden är suverän!!! Trummor,bas å guror likaså.
Bara att lyfta på hatten för en kanonlåt,och ett mixeri i absoluta toppklass.
Färdiga - absolut!
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
JOU Micael!
Var lite orolig en stund att bodenmannen tappats bort i webrymden, men kul att ha dig tillbaka, i god vigör och nya greijor på gångs! :D
Och ohyggligt kul att läsa din recension, sporrar till nya atmosfärer, jäkla kul när det gillas!
Farligt nära att Mahan börjar tro att han e bra........ska försöka plocka ner han på jorden tillbaka! :P
TAckar för lyssning o snygg kommentar,
blir väntande på senaste nyt från Boden! :)
h. johan
91:an:
Hur i helsicke kan man åstadkomma nåt sånt här om man inte redan är etablerad på hitlistorna? Svara på det du Mahan!
mahan:
--- Citat från: 91:an skrivet 27.02.2008, 21:13:21 ---Hur i helsicke kan man åstadkomma nåt sånt här om man inte redan är etablerad på hitlistorna? Svara på det du Mahan!
--- Slut citat ---
Oh my!
Nu ställde du en knepig fråga 91:an. Enda stället jag publicerar på är KR och nån annan gratis web-plats. Är ju själv urusel marknadsförare, och sen e det där med smak o tycke....nån tycker att det låter HIT och nån tycker att det låter (s)HIT! Och att hitta upp på hitlistorna innebär mycket mer än bara att sitta i hemmastudion och brassa med egna ideér och proddar, showbussiness is hard bussiness, tror inte att fysiken i min ålder mer räcker till! ;)
Men det är kul att du gillar, en orsak till för mig att fortsätta,
på mitt sätt, med låg profil :D
Tackar för lyssning o god fråga! :)
h. johan
Plinka:
Hej, jag tycker också att det låter otroligt proffsigt, och en otroligt bra låt! Och du hade definitivt platsat på listorna, men som du själv är inne på- det viktiga är att man har ROOOLIGT!!!
mahan:
--- Citat från: Plinka skrivet 27.02.2008, 22:46:34 ---Hej, jag tycker också att det låter otroligt proffsigt, och en otroligt bra låt! Och du hade definitivt platsat på listorna, men som du själv är inne på- det viktiga är att man har ROOOLIGT!!!
--- Slut citat ---
Javisst, musik ska vara roligt, och inte dåligt om man kunde tjäna pengar på att ha roligt, nejmen det sku vara roligt faktiskt!
Jag trivs så bra här på KR bland er som diggar! :)
Så tack Plinka för lyssning okomment
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida