Kontrollrummet

jts - Summer Weather Suit

gäst · 7 · 2760

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

jay thomas

  • Gäst
Sviten består av fyra låtar: Thunder and Rain,  Summer Rain, After the Rain, och Return of the Sun.
Summer Rain och Return of the sun har även använts till bildspel.


LÅTNAMN: Summer Weather Suit
ARTIST/GRUPP: J. Thomas
GENRE:
LÅTLÄNGD: 16.43
KOMPOSITÖR: J. Thomas
PRODUCENT:
EV. MEDVERKANDE:
INSPELNINGSÅR: 2006
FORMAT: mp3 ÅBZ > 16 Mb

« Senast ändrad: 16.02.2008, 11:11:16 by jay thomas »


Utloggad ynot

  • vatten
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 826
  • i missed u
    • Visa profil
    • vassmusic.com
Du haf fint flyt i låtarna. rör sig vacker o passar ypperligt till bildspelen tunelbanan är min favis.
vem har gjor bildspelen?

ambient på hög nivå

tony


att leva är att dö


jay thomas

  • Gäst
Tack Tony!  :)

Jag står för allt, från att ha tagit bilden till bildspel till musik.


Utloggad Marruschkka

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 677
  • Är det bra så är jag på!
    • Visa profil
Vilka epos...från havet till stadens atmosfär...motpoler, men båda vackra i sitt slag.Jag är imponerad över denna visuella och audioella resa, suggestivt och vackert. Jag längtar mer än någonsin ut till min ö :lol:Har du gjort bildspelet oxå?
https://soundcloud.com/tokstollan


Utloggad Marruschkka

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 677
  • Är det bra så är jag på!
    • Visa profil
 :P

Nu såg jag, du har gjort bildspelet oxå...wow!
https://soundcloud.com/tokstollan


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 390
    • Visa profil
    • SoundClick
OJ! Vad kul att se bildspelen till musiken. Hänger verkligen väl ihop och jag har svårt att separera musiken från bilderna. Blir en totalupplevelse där jag gillar skärgården bäst inte enbart för musiken utan pga att jag får en lätt klaustrofobisk känsla i tunnelbanan. Men det är jag det. Musiken tycker jag funkar utmärkt till bilderna eller ska jag säga att bilderna funkar utmärkt till musiken?
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


jay thomas

  • Gäst
Vilka epos...från havet till stadens atmosfär...motpoler, men båda vackra i sitt slag.Jag är imponerad över denna visuella och audioella resa, suggestivt och vackert. Jag längtar mer än någonsin ut till min ö :lol:Har du gjort bildspelet oxå?
:P

Nu såg jag, du har gjort bildspelet oxå...wow!

Tack snälla!  :) När jag tog båten hem hade jag kameran med mig och plåtade. Dock ska vissa fototekniska saker justeras såg jag nu. Har inte tittat på detta på ett tag.

OJ! Vad kul att se bildspelen till musiken. Hänger verkligen väl ihop och jag har svårt att separera musiken från bilderna. Blir en totalupplevelse där jag gillar skärgården bäst inte enbart för musiken utan pga att jag får en lätt klaustrofobisk känsla i tunnelbanan. Men det är jag det. Musiken tycker jag funkar utmärkt till bilderna eller ska jag säga att bilderna funkar utmärkt till musiken?

Tackar och bockar!  :) Då har jag lyckats i mitt "uppsåt" och det glädjer mig.