Forum > Färdiga produktioner

Harmonica mike - More Frustrated..

<< < (2/6) > >>

ynot:
synd att det inte blir fler detta var ju sjit bra HM.

gillar drivet tycker det funkar fint med amfetamin trummor

mahan:
Hoj Micael!

Välkommen tibakes !
Och Bodenmannen kommer med pomppa å ståt, jisses vilket driv, märks att det har funnits flere veckors tyglad energi bakom detta. Trummorna e supersnyggt lirade, Basen snyggt sound, lite skäras i nedre ändan. Pianot flyger fram och B4:an ger fart åt kompet. Verkligt snyggt arr här!

För tusan Micael, detta måste du spinna vidare på, toppidé på gång, svik icke fansen här! ;)
Obbnäsgubben diggar!

h.  johan

Harmonica mike:
Jt,Biken,Max,Equality,Tony å Johan:

Ja jag fick väl lite glädjefnatt när jag fick grejerna i ordning.. :D Levt i kappsäck och utan studio i sex veckor...
Jag blir glad när jag ser vad ni tycker om "hastverket"..Får väl utveckla detta till en låt då..

Jag lirade lite mer bas i dag,tänker det som ett stick..Testade plektrum på basen i sista stycket,funkar det?
Snor nog "hojens" text strof.. :P Det är ju lite "jakt" över detta stycke,går nog att utveckla en hel del..Gura kanske...Några fräcka avsteg från svänget..

Tack alla för vänliga kommentarer.

Mvh
Micael

max:
Kul att du jobbar vidare med låten!

Tycker nog det funkar fint med plektrum på basen i sticket för att få fram tydligheten i de snabba anslagen.
Lite gura och sång på hade varit kanon :)

Dividend:
Mycket energisk låt. Något slags hets, eller frustration då, lyser igenom. Ändå inte kaotiskt, utan estetiskt spelad piano/orgel och en tilltalande disposition....
I like! :)

Gör färdigt! :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion