Forum > Färdiga produktioner
Harmonica mike - More Frustrated..
Tokai:
Skönt driv i detta. Jag skiter frekvenser hit o dit - det är innehållet som räknas. Jävligt tajt detta. Introt är perfekt. Utveckla låten, mao gör den längre. Tror inte på sång till denna. Mer en munspelssolo lite James Bond´s nästa film. Men sång är ju inte fel heller. Asgillar basprylarna du gör på slutet av låten, mer sånt i fortsättningen av låten
Harmonica mike:
--- Citat från: Tokai skrivet 16.02.2008, 19:31:51 ---Skönt driv i detta. Jag skiter frekvenser hit o dit - det är innehållet som räknas. Jävligt tajt detta. Introt är perfekt. Utveckla låten, mao gör den längre. Tror inte på sång till denna. Mer en munspelssolo lite James Bond´s nästa film. Men sång är ju inte fel heller. Asgillar basprylarna du gör på slutet av låten, mer sånt i fortsättningen av låten
--- Slut citat ---
Tjena Staffan.
Kul att du gillade det här korta stycket.Jag har bestämt mig för att lira lite till,kanske blir det nån kort sång snutt också..Okej,bas liret på slutet..testade lite plektrum bas och det gick ju..skall utveckla den biten oxå med lite fler instrument.Dammar väl på vidare då,fast jag slog sönder mitt bästa plektrum... :(
Munspel..mjaa..Det är ju ett ruskigt tempo i låten så det kan bli lite marigt,men jag testar..
Uppfriskade kommentar Staffan,som ger mig mer skaparlust,perrens!!
Mvh
Micael
1up:
Kommer inte med någon nydanande info här. Bara att stämma in i hyllningskören. Draget och energin är härlig! B)
Harmonica mike:
--- Citat från: 1up skrivet 17.02.2008, 16:25:53 ---Kommer inte med någon nydanande info här. Bara att stämma in i hyllningskören. Draget och energin är härlig! B)
--- Slut citat ---
Thanx 1up:en..
Jo det gnistrar och ångar på det här i ett mardrömslikt tempo.Mycke frustration efter sex veckors ned plockad studio pga. reparationer i fastigheten där jag håller till.Tycker jag fångade den känslan bra i uttrycket i liret.Nu skall jag bara sy ihop det hela till en låt..Nog så kort i denna tapppning..
Mvh
Micael
mickeh:
Klickade på den här via kategorierna där jag hittade " psykosväng" och bingo! - högvinst!
Suverän låt! Otroligt adrenalinframkallande...
Vill höra mer av den här när du jobbar vidare med den...
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida