Forum > Färdiga produktioner
djonas - Concrete Tablas
djonas:
--- Citat från: Yllet skrivet 08.02.2008, 01:38:45 ---Inte min bag, men snyggt spelat och framfört.
/Jon
--- Slut citat ---
Tack Yllet!
Roligt att du lyssnade ändå. :)
djonas:
--- Citat från: jay thomas skrivet 08.02.2008, 13:07:20 ---
--- Citat från: aoly skrivet 07.02.2008, 19:44:49 ---Haha, grymt! Får inte ur mig någon vettigare kommentar.
--- Slut citat ---
Håller med föregående talare!!!! :)
Namaste!
--- Slut citat ---
:D
djonas:
--- Citat från: Roboseal skrivet 08.02.2008, 15:37:51 ---Härligt från början till slut, men #jh'AV'IA:T'O# #M'ARI:A# #T'I# #H'E# är fortfarande min favorit ;)
--- Slut citat ---
Haha ok, roligt att du gillar den låten för det är en av mina egna personliga favotiter. :)
Mvh / djonas
djonas:
--- Citat från: freddy skrivet 08.02.2008, 22:09:15 ---Ja, detta gillas. Riktigt bra gitarrspel. Jag tror vi båda har många liknande idolposters på väggen om man säger så. En sak som slog mig med dina låtar är att dom är så pass händelserika att man inte hinner sakna sång, vilket är precis som det ska vara.
Tänkte höra om du lyssnat något på bandet Blotted Science? Annars tror jag att det skulle kunna vara något du skulle gilla, galet och helt underbart.
Rock on!
--- Slut citat ---
Tack freddy!
Roligt att höra att du tycker att det krävs sång för att det ska funka ändå. :)
Nope har aldrig hört Blotted Science...men ska absolut lyssna in mig på dem....det låter coolt det lilla jag hört än så länge.
Mvh / djonas
djonas:
--- Citat från: Vallhagen skrivet 09.02.2008, 12:21:23 ---Haha, en irriterande grej här på forumet är att när man klickar på trådens nästa sida för att läsa vidare så tystnar musikspelaren... Har gjort den missen flera gånger nu...
Jaja, det skulle ju inte handla om det.
Det här var PRECIS vad jag behövde just nu. Lite klockren vräktajt gitarronani över justa harmisar. Känns förhållandevis "rakt på" i mina öron, och jag drabbas av en befriande myskänsla.
Jag har märkt att jag tycker lite olika om din musik beroende på vilket humör / sinnesstämning jag är. Den här satt som en smäck just nu. Måbramusik rakt ner i magen.
Tack för det!
--- Slut citat ---
Tack Vallhagen!
Yes jag vet det händer mig samma sak med mediaspelaren varje gång oxå. :wacko:
Haha jag är glad att du var på humör innan du satte dig och lyssnade och är ännu gladare att mådde bättre efteråt. :D
Mvh / djonas
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida