Forum > Färdiga produktioner

djonas - Concrete Tablas

<< < (7/11) > >>

djonas:

--- Citat från: Emulator skrivet 07.02.2008, 17:28:17 ---ja, fanken. gitarrsimulator är inte fel ord :-) låter nästan omänskligt tight! wow :)

Snygg glidning som sagt runt 260 där som wernborg sa.

jag saknar lite brötigt i mitten som smäller loss lite mer, men fanken, nu låter set som det gör o det är skitbra det också.

fantastiskt!

--- Slut citat ---
Tack Emu!
Menar du att du saknar mellanregister eller att du saknar nåt med en punch i mitten av låten?  :blink:
Mvh / djonas 

djonas:

--- Citat från: aoly skrivet 07.02.2008, 19:44:49 ---Haha, grymt! Får inte ur mig någon vettigare kommentar.

--- Slut citat ---
Haha tack! :D

djonas:

--- Citat från: equality skrivet 07.02.2008, 21:49:03 ---Grymt sa curryn till grisen.  :P Nämen, lysande och skön dramatik i detta. Saknar ett sånt där melodiskt pianoparti, du vet som brukar  bryta av så där gott. Om man får önska...?  :) Annars kanon med koll på varenda 128-del.

--- Slut citat ---
Hade velat se den gris som bara levde på curry. :)
Yes här finns inte mkt andningspauser...det blev inte så bara i den här låten.  B) Det kanske kommer i nästa låt hehe.
Mvh / djonas

Emulator:

--- Citat från: djonas skrivet 10.02.2008, 11:43:33 ---
--- Citat från: Emulator skrivet 07.02.2008, 17:28:17 ---ja, fanken. gitarrsimulator är inte fel ord :-) låter nästan omänskligt tight! wow :)

Snygg glidning som sagt runt 260 där som wernborg sa.

jag saknar lite brötigt i mitten som smäller loss lite mer, men fanken, nu låter set som det gör o det är skitbra det också.

fantastiskt!

--- Slut citat ---
Tack Emu!
Menar du att du saknar mellanregister eller att du saknar nåt med en punch i mitten av låten?  :blink:
Mvh / djonas 

--- Slut citat ---

Nej, mixen saknar inte något :D  Jag tänkte lite mer på något sådär....tja, brötigt :rolleyes: som smäller igång i mitten, du vet sånt där kaosartat mums. som dränker normala låten lite, exploderar, för att sedan abrupt försvinna.

Men, som sagt, låten är kalas nu med :)

djonas:

--- Citat från: zauron_87 skrivet 07.02.2008, 23:53:04 ---Ja va fan ska man säga helt jävla otroligt bra som vanligt snyggt o tajt,,,,fattar inte var du får alla ideer ifrån  :rolleyes:

--- Slut citat ---
Tack zauron_87! :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion