Forum > Färdiga produktioner

djonas - Concrete Tablas

<< < (4/11) > >>

equality:
Grymt sa curryn till grisen.  :P Nämen, lysande och skön dramatik i detta. Saknar ett sånt där melodiskt pianoparti, du vet som brukar  bryta av så där gott. Om man får önska...?  :) Annars kanon med koll på varenda 128-del.

djonas:

--- Citat från: mahan skrivet 07.02.2008, 00:50:23 ---Jou!

Har ju alltid hört till Djonas Fan-club och denna låt visar att det lönar sig. Personliga sound som genast känns igen!
Tror att jag har denna nerladdad från tidigare, gillar ditt arr och spelsätt, oerhört tajt och snyggt, ibland,   hmmmm...nästan för tajt! ;)

h.   johan

--- Slut citat ---
Oj jag hinner inte riktigt med att kommentera känner jag.  :lol:

Tack Mahan!
Roligt att höra att du tycker det är lite orginellt sound. :)
Yes jag la upp denna som skiss för några månader sen...den har legat lite dold i mitt arkiv tills nu. :D
Mvh / djonas

djonas:

--- Citat från: karl skrivet 07.02.2008, 01:11:02 ---Ja....Jonas du är en sjuhel%¤#¤s gitarrist...gillar ditt stuk och har gjort från första gången jag hörde dig  och du fortsätter på din currymetal....skulle ha åkt till Delhi förra året men kom lite andra grejer i vägen...man kanske inte hör just detta där men ändå för att insupa atmosfären...hur lång tid tar det att spela in och programmera denna låt? sjukt bra...kan som vanligt bara falla in  i hyllningskören  11/10  :rolleyes:

Allt gott / karl

--- Slut citat ---
Tack så mkt karl! :D
Den här låten har lixom växt fram i omgångar...så det har tagit sin lilla tid att färdigställa låten...men varje del har dock gått fort när inspirationen har fallit på...grejen är ju den att jag ofta håller på med en sisådär 10-15 låtar parallellt vilket gör att det kan gå månader mellan att man pilla på en låt för man har mer feeling för en annan låt så länge. :)
Mvh / djonas

djonas:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 07.02.2008, 01:29:24 ---Jaha ja..djonas..

Finns bara två ord att säga om detta - genialiskt och överjordiskt!

Å sen kan vi andra lägga ned.. :D

Närå,det gör vi inte - men detta var ruskigt imponerande.

Mvh
Micael

--- Slut citat ---
Då säger jag oxå två ord - tack & jättetack! :D

djonas:

--- Citat från: Nad skrivet 07.02.2008, 03:22:46 ---Jag fattar fanimig inte hur Du bär Dig åt!!!  :blink: :)
Sitter och hoppar i stolen som vanligt när jag hör Dina grejor.
Har inget konstruktivt att säga, bara att det är super och att Du
är en supergitarrist. Grattis till ännu en kalasjobb, eller hur man nu skall uttrycka det.

Nad

--- Slut citat ---
Tanx Nad!
Härligt att du hoppar och skuttar när du hör min musik...det gillar vi. ;)
Mvh / djonas

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion