Forum > Färdiga produktioner

djonas - Concrete Tablas

<< < (3/11) > >>

djonas:

--- Citat från: Dividend skrivet 06.02.2008, 22:48:17 ---Mycket nice pryl det här... Missade ju indien när jag var där borta och svängde :), så en del intressanta grejer här kompositionsmässigt. Ser såna här indiska magdansöser och elefanter och grejer ;)
Ljudet på gitarren är också helt rätt
Helt jädrans underbart!

--- Slut citat ---
Haha alltid skönt med associationer! :)
Gött att du gillar gitarrljudet. :D
Mvh / djonas

djonas:

--- Citat från: Wernborg skrivet 07.02.2008, 00:35:14 ---Jag lyssnar gärna till Freak Kitchen emellanåt när jag känner för lite gitarrsimulator. Detta är ju lite i samma skola på nåt sätt. Det jag saknar i din låt är ett lyriskt avsnitt som bryter av. I solot som börjar vid 246 till exempel skulle det passa bra med ett mer melodiskt avsnitt. Och kanske dessutom sola över lite ackordväxlingar än bara ett.

Vid 260?? Är det ett delay som gör glidningen så cool?

Siffrorna refererar till den inbyggda spelarens räkneverk.

Bra som vanligt.

--- Slut citat ---
Tack Wernborg!
Yes F K är helt klart en stor inspirationskälla. :)
Just i denna låten tänkte mer att jag skulle köra rak basgången och mer lägga ackorden med synten men det kanske blev lite väl mycket samma ackord.   :(
Vid 260, yes det är lite delay på gitarren där...roligt att du diggar det breaket. :D
Mvh / djonas

Nad:
Jag fattar fanimig inte hur Du bär Dig åt!!!  :blink: :)
Sitter och hoppar i stolen som vanligt när jag hör Dina grejor.
Har inget konstruktivt att säga, bara att det är super och att Du
är en supergitarrist. Grattis till ännu en kalasjobb, eller hur man nu skall uttrycka det.

Nad

Emulator:
ja, fanken. gitarrsimulator är inte fel ord :-) låter nästan omänskligt tight! wow :)

Snygg glidning som sagt runt 260 där som wernborg sa.

jag saknar lite brötigt i mitten som smäller loss lite mer, men fanken, nu låter set som det gör o det är skitbra det också.

fantastiskt!

aoly:
Haha, grymt! Får inte ur mig någon vettigare kommentar.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion