Forum > Demolåtar
CHROME: "Tomorrow" 020906
mahan:
Jou!
Innan jag trampar i klaveret så måste jag fråga,
en stämma per deltagare, eller kan jag t.ex sammankalla "Obbnäs manskör" till flere stämmor? ;)
Hur som helst, kommer att bli grymt! :)
h. johan
Emulator:
Du kan testa att sjunga in ett gäng stämmor, men en fil per stämma vore fint :D Obbnäsarna kunde så pannas ut o meckas med lite!
Kul att du e på :D
mahan:
--- Citat från: Emulator skrivet 02.03.2008, 22:41:12 ---Du kan testa att sjunga in ett gäng stämmor, men en fil per stämma vore fint :D Obbnäsarna kunde så pannas ut o meckas med lite!
--- Slut citat ---
OK, slänger upp 28 filer inom kort... :lol: :D
Det står väl säkert nånstans hur du vill ha dom sjungna, gospel, eller "we are the world" eller nåt annat kännspakt sätt? Strikta stämmor eller lite fritt glada stämmor?
david.roennlund:
nu har david slråkat lite på en stämma ...
Emulator:
--- Citat från: mahan skrivet 02.03.2008, 22:46:56 ---
--- Citat från: Emulator skrivet 02.03.2008, 22:41:12 ---Du kan testa att sjunga in ett gäng stämmor, men en fil per stämma vore fint :D Obbnäsarna kunde så pannas ut o meckas med lite!
--- Slut citat ---
OK, slänger upp 28 filer inom kort... :lol: :D
Det står väl säkert nånstans hur du vill ha dom sjungna, gospel, eller "we are the world" eller nåt annat kännspakt sätt? Strikta stämmor eller lite fritt glada stämmor?
--- Slut citat ---
hihi, we are theworld-gospel blir bra :D
Kolla i rar-paketet som åsa länkar till, däri finns hennes stämmor....plocka där först, sen kan vi ju waila loss med några extraspår när själva huvudmassan är insjungen.
David: fanken, premiärstämman klar alltså ? :D
PM har gått ut till alla fjorton som ville vara med i tråden!
å ja, senaste versionen för alla:
www.perfectbounce.se/bbb080302_4.mp3
text i trådhuvudet. Tack allihop för visat intresse och LYCKA TILL! :D
som vanligt utlovas kaffe vid besök som tack :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida