Reglerna finns endast för att garantera allas trivsel.
Så värst inskränkt politik gentemot utvecklingsförslag har inte drivits.
Eller har nån tolkat det på annat sätt? Speak up, håll inte inne.
Angående moderering: ta gärna kontakt via pm, jag lyssnar gärna på ärlig odiplomatisk kritik, men privat av hygienskäl.
Jag vill kommentera detta med inskränkt politik mot utvecklingsförslag:
Jag blev inbjuden till det första testforumet..musikskaparna? Sedan reggade jag väl som nummer fem på kontrollrummet och va med och tokpostade och testade och tyckte en massa.
Min kommentar till det hela var att vi lusrs tyckte en massa saker, och tsalmbe fixade. En snabbare och mer tillmötesgående förändringsvilja har jag väl aldrig stött på!
jag tycker det är lovvärt av skaparna av detta forumt att serva oss med möjligheten att förnöta vår ungdom

på ett forum med likasinnade.
Om någon moderator är tvär eller svarar lite surt någon gång kan man kanske ta upp det via PM eller ibland helt ignorera? vi är alla människor, och likväl som jag skriver en suring nån gång kan ju andra göra det. Visserligen ställs det aningen högre krav på en person som kan låsa trådar, eller moderera inlägg...
Låt oss ha trevliga och intressanta diskussioner som vi brukar...att lära och att lära ut, det är ju vad forumet går ut på! Ok..lite off-topic-dravel då och då, men det viktiga är ju att vi har trevligt!
Tror jag sa vad jag ville ha sagt...tack igen för ett trevligt forum!
PS. Alla som känner sig träffade att de skriver lite tvära inlägg, admin eller user, kan väl kanske testa en trevligare ton :-)
Ska skriva klart lite extremt skojiga förstudiepapper på jobbet.....posta på!