Egghuvudet,Dividend,JT å Emu:
Jag glömde tillägga, jag har inte filerna kvar från urspungsarret efter en data krasch..Så jag tog en mp3:a,drog in den i cubase å kapade introt och slutet samt solo partiet.Lirade nytt på solo grejen,och lite drums/bas i början av filen..
Låten i sig är ju rätt smörig..Men vissa gillar ju sånt

Nåväl,jag skall spela in denna från skratsch igen och jag behåller nog ursprungs arret till viss mån..Det är ju det där med solot..Det kan ju bli rätt fräckt om man bryter från lite,eller mycket som jag nu gjort..Det kanske blir lättare att bedöma helheten när jag lirat in allt igen,solot kan man ju korrigera i efterhand..
Det blir väl nån sorts blues/jazz pop nu..Delade åsikter om vara eller inte vara,vi får se vad dom andra säger..
Till Emulatorn: Näe,det är inte kvinnan som gett order,det är någon med tyngre dignitet..

Kanske har du rätt Thompa,att jag sabbar låten med röj solot(snabb lirat,utan tanke på perfektion dock,massor av felslag etc..)..Jag donar på med arret,kanske presenterar jag låten här så småningom, med två olika solon..För en rättvisare bedömning..
Tack alla för bra kommentarer,vette fanken om jag blev nåt klokare...
Jo liite..

Mvh
Micael