Kontrollrummet

"Spelningsnätverk"

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad VS

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 53
    • Visa profil
    • Various skies productions
Visst inte vad annars jag skulle kalla det...

Vi i bandet vill expandera lite utanför orten och det är ju alltid det där problemet med hitta ställen att spela på. Satt och funderade lite på idén att göra lite spelningsutbyten. Man går ihop, två eller flera band, och ordnar en spelning på den lokala orten med det/dom banden och styr med övernattningar och allt vad det innebär. Senare gör dom andra bandet detsamma på deras ort. Har just den här verksamheten på gång med ett gäng i Karlstad så lite intresse fanns det allt.

Vet inte hur många "bandspelare" vi har här på forumet, men någon kanske hakar på idén!?
Peter Saverman, Various Skies Productions

RME Hammerfall HDSP 9652 till salu!! PM:a vid intresse.


Utloggad tsmalmbe

Jag tycker det är en vacker idé, och om kontrollrummet på något sätt kan understöda detta, gör vi det. Nej, vi betalar inte era hotellrum, fast ni skulle spela i våra rosa t-shirts, men i varje fall...
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad VS

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 53
    • Visa profil
    • Various skies productions
Jag tycker det är en vacker idé, och om kontrollrummet på något sätt kan understöda detta, gör vi det. Nej, vi betalar inte era hotellrum, fast ni skulle spela i våra rosa t-shirts, men i varje fall...


Haha I rosa T-shirt spelar jag gratis!  :D
Peter Saverman, Various Skies Productions

RME Hammerfall HDSP 9652 till salu!! PM:a vid intresse.