Forum > Färdiga produktioner
Linus, Richard och Jon - All I need is your love
Klemme:
--- Citat från: MaxB skrivet 02.02.2008, 02:08:36 ---Välkommen hit. Skitbra ljud på trummorna! Jag menar inte bara spel utan även mickning och kranande efter. Det här är det bästa mickningsljudet jag hört från dig hittills!
Jag är inte riktigt vän med sången. Den kommer fram bra men svengelskan... hmmm
och nånting mer jag inte riktigt kan ta på. Ni kommer väl spela in nån låt du skrivit också?
--- Slut citat ---
Jorå... Jag kommer att presentera egna låtar också..
DåligtGehör:
Allt sitter inte vad det gäller sången men den får ändå låten att kännas levande. Bra sound på rösten, men som sagt man skulle ändå önska att lite mer satt. Dock en del fraser är riktigt sköna. Bra trummspel där det hela tiden finns både variation och form.
IKEN:
Bra låt,men satan vad mycket diskant!!!!!!! :wub:
Om man bortser från det jävligt hypade diskantområdet,bra trumspel,snygg sång med glöd i..........bra gitarrspel,basen,som är mitt känsliga område,bra spelad,men jag vill ha lite mer
''springa omring på halsen lir''.... ;) inte bara grundtonerna.
Klemme:
Nu har jag dragit ner lite på diskanten samt lagt till lite kör lite keyboards och lite gitarr på slutet.
MaxB:
Jag känner att hihat ligger mer normalt i ljudbilden nu. Efter några lyssningar tycker jag mer om rösten. Jag tror att jag tidigare hörde något ställe där den inte riktigt hittade hem men det hör jag inte nu. Den samlade körstämman är ett bra komplement. Gitarren på slutet fyller också ut på ett bra sätt på slutet.
Keyboarden vet jag inte hur den låter solo men kanske är det ett 70-talsljud "cheesy organ". Jag är dock inte helt bekväm med den. Men å andra sidan är jag ganska obekväm själv ibland. :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida