Forum > Färdiga produktioner

karl- på svenska

<< < (5/9) > >>

karl:
Harmonica mike...tnx ...orgeln har varit ännu mer i bakgrunden så jag drog upp den ett snäpp men kanske inte tillräckligt...men det är ju en demo så jag får se vad som händer....tnx igen

Åsa....vet inte riktigt vad jag ska säga...skitkul att du gillar och det är kanske det här man vill ytterst med musiken man grejar med ...att det ska beröra...tnx

/ karl

Emulator:

--- Citat från: karl skrivet 01.02.2008, 15:41:48 ---tnx emu....har sänkt oktaveringen betydligt,annan bas och lite korrigeringar på sången...alltså ny version här nere
--- Citat från: Emulator skrivet 01.02.2008, 00:23:05 ---förstår när jag hör det att det är ovant., en helt ny karl faktiskt. och det låter jättebra. Skitbra arr oxo!! framförallt pianot....pianobasen gillas MYCKET.

Tycker om detta, men kanske skulle jag ta bort oktaveringen på vissa partier. ok jag vet att du trivs med den och så, men ta bort säg hälften av den så gör den mer effekt :)

kalas.

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

UNDERBART.

Sitter i sofan och lyssnar nu, faktiskt lite tårögd, det tog på ngt sätt. mycket bättre nu när oktaveringen mest sticker fram här och där som en känsloförstärkning.

TYcklte mig höra nån lite klipp på ackegurasolobiten....men kan va min risiga laptop.

underbart. verkligen.

karl:
martinm...nice att du gillar...beatlesstråkar...hrm m ingen pejl...tnx igen

Stajo...visst ska försöka komma igång med mina egna texter på svenska men det lär nog dröja eftersom jag är min egen bödel på den fronten...får se men kul att få en schyyst text i sin hand och försöka behandla den så bra man kan...tnx

/  karl

karl:
tnx Johan...det värmer och som sagt tycker också texten är mycket bra....Tnx /  karl B)

--- Citat från: mahan skrivet 02.02.2008, 15:44:44 ---Jou Karl!

Vad finns här för mig att tillägga. Nackhåren reser sig var gång jag lyssnar. en rörande snygg stämning som faktiskt för mig tillbaka till barndomsminnen.
Snygga kompet, sköna sången och proffsiga arret kombinerat med denna kolofenomenalt träffande text blev en TOPPLÅT! WOW

"och ingenting var riktigt sant" :wub:

h.    johan

--- Slut citat ---

Nad:
Hej Karl!

VAR ÄR LÅTEN??? Vill ju lyssna. Har Du tagit bort den??

Undrar Nad

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion