Forum > Färdiga produktioner

maxmamax - Winter fling

<< < (5/7) > >>

hackeman:
Fint. Inspirerad av Le Sport månne? ;)

edit: Fidden hade visst identifierat dito.

maxmaxmax:

--- Citat från: hackeman skrivet 17.03.2007, 03:47:59 ---Fint. Inspirerad av Le Sport månne? ;)

--- Slut citat ---

Det är den säkert. Och det är ju roliga gossar och glad musik så det är ju kul att du tänker så.

Om det är någon som använder sig av reason 3 och skulle vilja sätta tänderna i att mixa om den lite så den låter bättre så säg jättegärna till.

VacUm:
Attans fräsigt basljud!! Bra låt.

Det klagades på för mycket mellanspel nånstans i tråden men jag tycker det är bra som det är.

Gnällmässigt kan jag sakna nåt i låga mellanregistret (speciellt när det inte är sång). Det kanske är dödsförbud på gitarr i denna genren men en svag elgit som kompar med lite snyggt hade nog räckt. Dubbla basljudet med nåt som låter mycket där runt 200-400hz? (fast då kommer det säkert inte bli alls lika tufft som det är nu)...

equality:
Hög kvalitet som alltid. Very British, very maxmaxmax. Kul att du hittade hit om jag inte sagt det.

Vallhagen:
Hej Max^3! Med all respekt för din hitprodukt (!) så måste jag tyvärr meddela att detta inte tilltalar mig alls. Ta inte illa upp bara, smaken är som baken. Och din röst är toppen.

Jag vill tacka för en lite oväntad inspiration: Din kommentar om tvåstaviga rim (i en annan tråd) fick mig att skriva den första bra lyrik jag fått ur pennan på ett år. Den dyker nog upp här oxå.

tjing
Bengan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion