Forum > Färdiga produktioner
Yllet - I dont wanna go out tonight
Emulator:
Ja, alltså, snygg inledande sångröst verkligen, fluffigt och fint arr, men jag måste som wernborg såga trummorna.
En ful kontrast. Jag antar att du är ute efter adolphson&falk-kontraster, men det låter inte bra.
Möjligt skulle det funka om du lägger in trummor efter musiken börjat. nu hinner man tro att casiosynthen gick igång innen.
gött annars.
DåligtGehör:
Bra stycke musik med din härliga drömska känsla. Dessutom intressant ämne som behandlas ömsint.
Här kommer dina talanger verkligen till sin rätt! Förlåt att jag vill boxa in dig.
Inte direkt något favorittrumljud men kanske ändå helt ok här. Känner mig lite ambilvalent inför det.
karl:
känner igen tonspråket...schysst, gillar laidback:edheten i låten , din nära sång...nästan lite Aha-känsla i refrängen :rolleyes: som aldrig var mina favoriter men här funkar det iaf... bra låt :rolleyes:
Allt gott / karl B)
Markus Broberg:
Fett!! Prrecis som det ska låta i mina öron. Cool rakt igenom. Senare lyssnade jag på "20 million", jag blev knäckt och gick och sov, vackert.
Fan så bra, perfa avrundning på denna natt med Hörlursångest och craschande Cubase.
Tack.
johan s:
nr:1
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida