Forum > Färdiga produktioner

Yllet - I dont wanna go out tonight

(1/4) > >>

Yllet:
Borttagen...

stajo:
Hej

Tycker det är en skön melodi men låten blir på gränsen till lite tråkig. Iofs så speglar det väl innehållet i texten, ja det måste ju vara tråkigt att sitta hemma och vänta... häng på vet ja, kul att gå ut tillsammans och ännu roligare att komma hem lagom i gasen ;).

Tycker du skulle minska till två ensamma trummtakter i inledningen. Breaket vid 170 skulle du kunna göra något roligare av och bryta av liksom.
Soundet gillar jag mjukt och behagligt att lyssna på.

Tack för ordet.
/Staffan

IKEN:
Håller med om introt och breaket,bortsett från dem,skön låt med yxiga trummor.... ^_^
Bra ljud med fin rymd.Och jag vet hur det där är,hon vill ut,jag absolut inte alls.......
MinTinnitus säger nej. :(

Yllet:
stajo Bra idé angående introt, har nu kortat av. Angående "brejket" så gillar jag det som de är nu, men om du, eller någon annan har något mer konkret förslag så tar jag tacksamt emot det. :)

IKEN Tack. Jo ljudbilden är stor och luftig som jag vill ha det. Men jag är inte helt nöjd med basen. Vill ha den dov, men inte ta för stor plats. Får kolla mer på detta sen.

Stort tack för lyssningen

oBBa:
Fy faen vad bra!!!
Slår allt jag har hört (med råge) på KR so far.
Gillar trummorna, får man fråga hur dem är gjorda?
Riktigt bra sång och plingen är underbara, helt såld TBH! Keep it up!

För er som ska ta ut 20 låtar till "best of" kan jag meddelat att ni bara har 19 kvar  ;)

/oBBa

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion