Forum > Färdiga produktioner
Per-Erik Rosqvist - Faraos segerdröm
Memphis:
--- Citat från: Dividend skrivet 31.01.2008, 20:38:10 ---Försöker du bumpa mina låtar mig ovetandes? :)
Ooops.. :ph34r:
--- Slut citat ---
Nej, men däremot lyckades du ganska bra själv.. :lol:
djonas:
Låter jäkligt nice. :)
Var det inte du som har bott/bor i Kina. Anyway det märks...Kinesisk symfoniorkester helt enkelt. Hade passat i vilken Crouching Tiger film som helt. Håller mycket hög klass tycker jag. På en del ställen har du hittat jäkligt snygga harmonier och kontrapunkter. B)
Keep up tha good work!
Kom på här att jag gjort nåt liknande för några år sen, alltså lika pompöst stuk och lite kinesiskt oxå. Kanske skulle ta och lägga upp den här. :rolleyes:
Mvh / djonas
Dividend:
--- Citat från: djonas skrivet 06.02.2008, 22:20:57 ---Låter jäkligt nice. :)
Var det inte du som har bott/bor i Kina. Anyway det märks...Kinesisk symfoniorkester helt enkelt. Hade passat i vilken Crouching Tiger film som helt.
--- Slut citat ---
Kan rekommendera The butterfly lovers konsert av en kinesisk tonsättare, som blandar traditionell kinesmusik med västerländskt sound. Jo bodde där i två år :) så har en attans massa trad. och modern kinesisk musik på skiva. Så till den grad att jag slutat lyssna på det för att det påverkade mig i kinesriktning för mycket :lol: (Kanske, eller så gillar jag bara pentatonisk skala ;)
--- Citera ---Håller mycket hög klass tycker jag. På en del ställen har du hittat jäkligt snygga harmonier och kontrapunkter. B)
Keep up tha good work!
Kom på här att jag gjort nåt liknande för några år sen, alltså lika pompöst stuk och lite kinesiskt oxå. Kanske skulle ta och lägga upp den här. :rolleyes:
Mvh / djonas
--- Slut citat ---
Släng upp det! ;)
Tack skall du ha och tack för lyssningen...
Harmonica mike:
Hej Per.
Läge att lyssna på lite klassiskt så jag får vila öronen från mitt eget meckande å mixande å lirande å trixande...hå hå ja ja..
Visst,kines stuk i denna - men det går hem.Allt är snyggt sammansatt,så från mig får du godkänt med plus i kanten.Runt 3.9-4.2 på Norrlands juryns "Richter skala"..
Mvh
Micael
Dividend:
HM: Låter som en seg mike ikväll (natt?)... :) Hoppas det blir bättre med lite sömn!
"3.9-4.2 " :lol: Tack, kul att det gick hem! :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida