Forum > Färdiga produktioner
Per-Erik Rosqvist - Faraos segerdröm
Dividend:
LÅTNAMN: Faraos segerdröm
ARTIST/GRUPP: Per-Erik Rosqvist
GENRE: 5minuters-notsättande utan keyboard inblandad
LÅTLÄNGD: 3:36
KOMPOSITÖR: Per-Erik Rosqvist
PRODUCENT: densamme
EV. MEDVERKANDE: åsiktsmaskinen 1up
INSPELNINGSÅR: 2008
FORMAT: mp3
Ok, slänger upp denna låt som tog en halvtimme att göra. :) Gör helt enkelt en 1up, och slänger upp på Färdiga demos, vad som kanske borde ligga på halvfärdiga? :D Vad tycker ni? Freddy kanske blir lack, men det får jag ta... :lol:
Några comments? :)
equality:
Jo man känner din stil nu. Alla ingredienser finns där: pompa, dramatik och den pentatoniska harmoniken. Snyggt!
mahan:
Jou Per!
Minutalster på fem minuter, hopsvept på 30 minuter, världsrekord i sin klass kanske :P
Och med risk att detta kunde bli D.A.B.I.S.H. så gör du en 1up och slänger upp den här :o
Med beaktande av tidsåtgången, låten e ju nästan längre än vad det tog att göra den, så är ju detta inte dåligt alls! ;)
Inget pangnummer med hitinverkan men snyggt hopbalanserat, lite kolla på nivåerna , stråkarna hugger ilite hårt på några ställen, annars HELT OK!
h. johan
Dividend:
--- Citat från: equality skrivet 28.01.2008, 00:16:36 ---Jo man känner din stil nu. Alla ingredienser finns där: pompa, dramatik och den pentatoniska harmoniken. Snyggt!
--- Slut citat ---
Ah, yes, försöker väl vidga vyerna litegrann, göra hexa hepta och okta lite smått ;) Dröjer nog innan jag återkommer med låt här p g a detta. Måste plugga lite klassisk musik mm :)
Emulator:
nu kommer jag vara skittråkig:
det låter bra!
jag har tyvörr inget att tillägga....allt sitter bra här!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida