Forum > Demolåtar
equality - afroreggae
Emulator:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 27.01.2008, 18:30:38 ---
--- Citat från: Emulator skrivet 27.01.2008, 16:22:21 ---snyggt munspelande :) Fast låten flyttade ca 600 mil norrut, till skåne och peps persson.
Snyggt, men som jag trodde finns inte afrika kvar :D
Däremot en schysst skånsk myllareggae :)
--- Slut citat ---
Jizes,förändrade jag låten så mycket med lite munspel? Kanske har du bara bestämt dig för att det inte skall vara munspel på denna,men du Thomas - vi låter Equality bestämma!
Tycker du tar dig lite för stora befogenheter nu.
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
Vafan? Då kan jag sluta tycka istället då om det inte passar?
Harmonica mike:
--- Citat från: Emulator skrivet 27.01.2008, 19:27:33 ---
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 27.01.2008, 18:30:38 ---
--- Citat från: Emulator skrivet 27.01.2008, 16:22:21 ---snyggt munspelande :) Fast låten flyttade ca 600 mil norrut, till skåne och peps persson.
Snyggt, men som jag trodde finns inte afrika kvar :D
Däremot en schysst skånsk myllareggae :)
--- Slut citat ---
Jizes,förändrade jag låten så mycket med lite munspel? Kanske har du bara bestämt dig för att det inte skall vara munspel på denna,men du Thomas - vi låter Equality bestämma!
Tycker du tar dig lite för stora befogenheter nu.
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
Vafan? Då kan jag sluta tycka istället då om det inte passar?
--- Slut citat ---
Nu får du inte bli sån..Klart du får ha en åsikt,men vi låter eq bestämma.Det är väl schysst? Jag drog ju bara av en räka på munspelet,det finns mera i bagaget i form av lir.Moll positionerna otestade bland annat..
Kanske har du rätt,det vet jag inte - men tanken är ju lika god som nån annan..Flöjt,sax,trombon etc..
Liite mer på fötterna innan vi sågar varandras bidrag till låtarna tycker jag är rimligt,klart du skall kommentera,tänk om jag bara glömde en smiley?
Kör hårt Thompa.
Mvh
Micael
1up:
Jag får karribiska feelings från den här låten! :)
equality:
Bråka inte tråden grabbar det är ju bara på lek. En hobby vi har.
stajo: I see. Ska se över basen.
HM: :D Härlig spelmansglädje. Kan bli lite skönt brötigt. Har inte tänkt så mycket på hur det skall låta. Får försöka göra klart och få till terxt och stick också. Sen skickar vi skiten till Peps och ber honom prodda! Ha, ha.
Wernis: Tusan den har jag missat. Din låt alltså. Får kolla... Jag vet om moll-delen men vad tusan kan väl bli nån hybrid eller...?
Ynot: Basen är väldigt mycket midi! Vore skitkul om du ville lägga bas på denna. Lätt ett lyft om man säger. Men jag vet inte riktigt hur låten skall gå. Kan väl vänta lite...?
David: Thanks. Nej det där riktigt afrikanska är jag nog inte människa att få till. Skall fortsätta med denna ett tag. Återkommer.
emulator: Fortsätt tycka!
1up: Kul! Tack!
91:an:
Här träffar du väldigt rätt i instrumenteringen - gitarrer, orgel och trumkompet låter så härligt rätt. Trumliret behöver bara varieras också så att det följer verser och break. Önskar basen kunde låta lika levande som gitarrerna, en riktig spelande elbas skulle göra susen. Till sist, en sångstämma på några av verserna kanske?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida