Nu kommer lite uppdaterade bilder på mitt skyffe.. totalstädade igår och förrgår, rensade ut det mesta som inte används, bytte kablar mellan förstärkare och högtalare, brusa in högtalarsystem och subbas, flytta på racket och lite såntdär.
har smällt in ytterligare ett vitt bord som frugan har sin dator på. här kommer iaf dom. 
Nej men va kul Idf att du har städat, hur in det mörkaste såg det ut innan,

Av dessa bilder är det ganska knepigt att lista ut vilka hobbyn som det sysslas med, gitarrförsäljning o reparation,
eller gitarrslakteri, Lespan har ju skrivit sitt avskedsbrev och fäst det vid stallet,
och frugans dator e det enda som verkar funka
Sorry Idf, kunde inte låta bli

Ja ja, du får spöa mig offentligt på torget för detta....
Men berätta gärna närmare vad det är i musikväg i din studio som vi borde se,
vad som finns i racket, software etc. 
h. johan
jag tog de bilderna precis innan jag plockade runt det sista och dammsög.. så därför ser det lite värre ut än det är nu.. det vita bordet sitter jag o löder vid. där sitterj ag även och sorterar delar när jag renoverar instrument.. plus att det användes som hög när vi städade upp skit frn golvet.
nu ska vi se om det går med ord att beskriva hur det såg ut innan..
på golvet stod bla. 6 virveltrummor en 12"puka, en 13"puka, två 13" triggtrummor, två baskaggar med 9 år mellan dem. (54 och 63). tre akustiska gitarrer (hela), tre plankor, en jackson dinky(till salu) en fender stratakopia, en handbyggd elgitarr utan märke(byggd av min far), två pbasar, en hel och en i delar, en les paul i delar, en en isärplockad racklåda innehållandes en moddad behringer exciter,en halvfärdig 4x6" högtalarlåda, en gitarrstärkare hemmabygge baserad på Philips radio från 60talet, mitt mixerbord Soundtracs 16-8-16 som tog ganksa mkt plats, två bontempiorglar, en yamaha cs5, en kawai synth från 90talet... samt en Egmond, schysst gammal holländsk jazzburk från 50talet
plus massa skräp typ effektpedaler, kablar, etcetcetcetc

upptäckte min 30m multipiska ligga i ett hörn, så den lindade jag ihop på 40 min. den ligger för. på den gula pirran på ngn av bilderna..
haha, les paulen ska begå självmord..

näe, men det är ett beställningsjobb där jag ska renovera den totalt och vintage:isera den..

kommer bli fett som tusan!!
som ni kanske förstår jobbar jag vid sidan med att restaurera och renovera gamla instrument.
i racket sitter reverb från Alesis, kompressorer från Aphex, och mina 1176or som är hemmabyggen dom med. från ett gruppköp på studio forumet. ngra psykoakustikprocessorer, ngra exciters, synklådor, ljudkort, förstärkare, bandspelare, cdspelare, jackväxel, ADDAomvandlare etc etc.
mkt blir det. men jag ska bygga två nya ist. för det fetstora skiten som jag har nu!!!
såja.. lite bättre beskr.