Schysst skit,
fast i verkligheten vore det trevligare om det blev mer fokus på gitarrer o Bush hamnade i bakgrunden. 

Vågade inte riktigt leka gitarrhjälte.
I verkligheten

Finns inte låten på riktigt menar du?

Gitarrarbete av hög klass
Finfint ljud
Bra idé - Väl genomförd
Kanske något lägre vol på Mr President?
Tnx. Mr Bush är utslängd lite här och där på måfå och så solade jag emellan. Jag sänker nog honom något.
Yeahm, Wernborg for president! Låter ascoolt. Laidback och rivigt på samma gång. Men han snubben som snackar en massa i förgrunden, kunde han inte sjunga i stället?

Jag ställer upp.
Det var väldigt ont om sjungande buskar, men jag har en tanke om att göra lite tillägg modell hiphop-låtar. Bushrepliker - Refrängsång - Bushrepliker etc....
Laidback och rivigt på samma gång.

Snyggt förpackat fast lite för mycket utrymme för bush gillar gitarren bättre .
Hade också missat den sidan så tack från här också...
Tack och så lite så...

Hejsan mannen
inte illa gillar basen mycket, guran kunde få komma in från farstun o ta lite mer plats. Det funkar ju med mr b inta house.
Roligt o höra lite jazz vibbs från dig igen.
tony

Kul att höra från en "riktig" basist. Upptäcker varje gång hur kul det är att få va gitarrhjälte.
Det är alltid skönt att höra en gitarr spela så utan bitterhet samt med nedärvd känsla för stabiliteten och de goda krafterna i samhället

Tack.
HAn sjunger ju riktigt snyggt George W.
Snygga texter hör ju till hans absoluta bästa sidor!
Håller med Tony, ta in gitarren från farstun och släng ut Bush dit istället.
Skulle kunna minska lite på kompressorn, pumpar på lite onödigt häftigt och den äter åxå av din snygga bas. Konga/bongo tillsammansmed vattendroppsavdelningen lite väl utpanorerade, försvinner nästan ur ljudbilden. Och öka låten med en B-del, till tre minuter och få in en kontrast till BUSH old bitterness, Schwarzenegger kanske...
GRÖNT LJUS!
h. johan
Helt rätt ang. kompressorn. Borde ta en kvällskurs i ämnet. Vattendroppsavdelningen är faktiskt enbart en congaloop processad i Kjaerhus autofilter tror jag det hette. (Tack tsmalmbe för tips om grymma gratiseffekter.) Schwarzenegger däremot kommer inte i närheten av min hårddisk igen. Hade med honom på ett hörn tidigare och jag tror jag gillar honom lika mycket som du gillar "A small step for..."
Tack för kommentarer.